Sessions informatives online per estudiants de 2n, 3r i 4t curs dels Graus

Sessions informatives per a estudiants dels Graus de l'Escola

La Coordinació del Grau en Direcció Hotelera organitza unes sessions informatives online, dirigides a estudiants de 2n, 3r i 4t curs per explicar com es desenvoluparà l'any acadèmic 2020-21, i per resoldre dubtes sobre la docència teòrica i pràctica dels estudis durant el període que duri la pandèmia. Les xerrades es celebraran el dimarts 8 de setembre, a través de la plataforma virual "Teams".

03/09/2020

Albert Vancells, coordinador dels Graus en Turisme i Turisme en Anglès, i Beatriz Santolalla, coordinadora del Grau de Direcció Hotelera, impartiran diverses sessions informatives en línia per als estudiants de 2n, 3r i 4t curs.

L'objectiu d'aquestes sessions és explicar com es durà a terme la docència teòrica i pràctica durant aquest any acadèmic 2020-21, mentre duri la pandèmia de la COVID-19, i resoldre dubtes i preguntes que plantegi l'alumnat.

Les xerrades virtuals es realitzaran el dimarts 8 de setembre, en diferents horaris.

Grau en Turisme i Turisme en Anglès:

• De 10 a 11h, sessió informativa per als estudiants de 4t curs.
  • De 11:15 a 12:15h, sessió informativa per als estudiants de 3r curs.
  • De 12:30 a 13:30h, sessió informativa per als estudiants de 2n curs.

Grau en Direcció Hotelera:

• De 10 a 11 h, sessió informativa pels estudiants de 4t curs.
  • De 11:15 h a 12:15, estudiants de 3r curs.
  • De 12:30 h a 13:30 h, alumnat de 2n curs.

Les trobades online es duran a terme a través de la plataforma "Teams". Rebreu al vostre e-mail l'enllaç per poder assistir a la reunió que us correspongui.