Sessions de benvinguda per als estudiants de 1r curs dels Graus i proves de nivell d'idiomes

Estudiants de l'Escola

El dilluns 9 de setembre es celebraran les sessions de benvinguda per als estudiants de 1r curs dels Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera, on s'informaran sobre diversos aspectes acadèmics i logístics del Centre, i es realitzaran les proves de nivell d'anglès. Els tests de francès es portaran a terme el 10 de setembre.

31/07/2019

Els nous estudiants de 1r curs dels Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera de l'Escola assistiran a les sessions de benvinguda programades pel dilluns 9 de setembre, per informar-se de temes vinculats amb la gestió acadèmica i logística del Centre.

També es tractaran aspectes com els programes d'intercanvi Erasmus+ i SICUE, el funcionament de la Unitat de Pràctiques i Borsa de Treball, les pràctiques residents, i altres temàtiques relacionades amb les plataformes digitals de la Universitat (Campus Virtual, aula Moodle, correu electrònic, etc.).

Els horaris d'inici de les sessions seran:

• Grau en Turisme en Anglès: a les 9 hores (aula 330, 3a planta).
  • Grau en Turisme: a les 10 hores (aula 307, 3a planta).
  • Grau en Direcció Hotelera: a les 9 hores (aula 142, 1a planta).

Al finalitzar les presentacions, es realitzaran les proves de nivell d'anglès (assistència obligatòria per a tots els matriculats a anglès). Horaris de les proves:
  • Grau en Turisme en Anglès: D'11:30 hores a 12:30 hores.
  • Grau en Turisme: De 12:30 h a 15 hores.
  • Grau en Direcció Hotelera: De 9 a 11 hores.

Per altra banda, el dimarts 10 de setembre, es portaran a terme les proves de nivell de francès, de 9 a 12 hores. L'assistència és obligatòria per als estudiants matriculats a aquest idioma i tinguin algun coneixement previ.

Aquestes són les aules on es faran els tests:
  • Grau en Turisme en Anglès: Aula 330
  • Grau en Turisme: Aula 207
  • Grau en Direcció Hotelera: Aula 332
Els grups d'idiomes quedaran fixats un cop s'hagin fet les proves de nivell de llengües estrangeres del primer dia.

La programació normal de les classes s'iniciarà el dijous 12 de setembre, segons l'horari estipulat.