Repassem les dates importants pels futurs estudiants universitaris i universitàries

Facultat Comunicació

A partir del dia 11 de juliol, quan coneixerem l’assignació dels estudis que l’alumnat ha triat, cal tenir present tres dates clau: la sessió informativa, el dia de matrícula i l’acollida d’estudiants i inici de curs.

04/07/2019

El proper dijous dia 11 de juliol coneixerem la resolució de l’assignació dels estudis que els futurs estudiants universitaris i universitàries han realitzat. A partir d’aquesta data, n’esdevenen les següents activitats:

1. Sessió informativa de matrícula
Divendres 12 de juliol de 2019 a l’Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació.
Es realitzaran dos torns:
10h: Grau en Periodisme i Grau en Comunicació de les Organitzacions.
12h: Grau en Comunicació Audiovisual, Grau en Publicitat i Relacions Públiques i Grau en Comunicació Interactiva.

1. Dates de matrícula
Matrícula assignats en 1a preferència:

La matrícula dels alumnes assignats en 1ª preferència es realitzarà el dia 15 i 16  de juliol del 2019. Per saber el dia i l’hora s'haurà de consultar el llistat que publicarem aquí el dia 11 de juliol de 2019 a partir de les 15:00h.

Matrícula de reclamacions i assignació definitiva:

La matrícula dels alumnes que han renunciat a la reassignació, errors... es realitzarà el dia 18 de juliol. Per saber el dia i l’hora s'haurà de consultar el llistat que publicarem aquí el dia 17 de juliol de 2019 a partir de les 15h.

Matrícula assignats en 2a assignació:

La matrícula dels alumnes assignats en 2a assignació es realitzarà el dia 25 de juliol. Per saber el dia i l’hora s'haurà de consultar el llistat que publicarem aquí a partir del 24 de juliol de 2019.

1. Acollida d’estudiants i inici de curs
Els alumnes de primer curs tindran activitats d'acollida els dies 9 i 10 de setembre de 2019.