Rellançat el 'Curs de Generació d'Idees i Emprenedoria Social' al Campus Virtual de la UAB

Píndoles formatives sobre emprenedoria

Adreçat a l'alumnat de Grau, consta de 15 píndoles audiovisuals que combinen l'explicació d'experts amb elements gràfics de suport. Entre els temes tractats hi ha la creativitat, el model d'empresa cooperativa o les experiències d'emprenedoria narrades en primera persona.

14/09/2018

El visionat dels vídeos, que tenen una durada d’entre 10 i 12 minuts, ha de seguir l’ordre establert i cal superar un petit test de quatre preguntes per tal d’accedir al següent. L’alumnat que aprovi el test de cada fase podrà obtenir un certificat personalitzat. Pel que fa als continguts, el curs es divideix en tres fases de cinc píndoles cadascuna que ja estan disponibles al Campus Virtual de la UAB.

El temari complet es pot consultar en aquest enllaç.

Per tal d’accedir al curs només cal tenir un NIU (Número d’Identificació Universitària) actiu i vigent i inscriure’s a través d’aquests enllaç.

Per a més informació, les persones interessades es poden adreçar a: uab.empren@uab.cat.

Aquesta iniciativa formativa és part del projecte “Emprenedoria Social i Ètica” i està impulsat pel Vicerectorat d’Alumnat i d’Ocupabilitat, amb el suport del Servei d'Ocupabilitat de la UAB i el seu Programa de Generació d'Idees UAB-Emprèn.