Radiopolis guanya el Premi AECPA a la innovació docent 2019

Reportatge sobre Radiòpolis

Radiòpolis és un projecte d’innovació́ docent realitzat en col·laboració entre Ciències Polítiques i Comunicació́ on l’alumnat de l’assignatura “Anàlisi de polítiques públiques” ha elaborat el seu treball de curs en format de reportatge de ràdio.

10/04/2019

El Jurat del Premi AECPA (Associació Espanyola de Ciència Política i de l’Administració) a la Innovació Docent 2019 ha atorgat el premi al millor projecte d’innovació docent al projecte “Radiopolis: innovació a la docència en Ciència Política a través de la ràdio”.

El projecte d’innovació docent Radiòpolis ha estat un treball conjunt entre l’alumnat de la Facultat de Ciències Polítiques, la Facultat de Ciències de la Comunicació i la Plataforma UAB Campus Mèdia. Els reportatges s’emeten per la UABràdio i estan disponibles al web.

Els objectius del projecte són: millorar el procés d’aprenentatge de l’alumnat a través d’una experiència docent basada en la metodologia d’aprenentatge actiu; promoure el treball col·laboratiu entre estudiants de Ciències Polítiques i de Comunicació Audiovisual; establir una estratègia de transversalitat en la innovació docent (Ciències Polítiques, Ciències de la Comunicació i Tecnologies de la Informació i la Comunicació).