Propera xerrada informativa en línia sobre el Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents

La coordinació del Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents oferirà una nova sessió informativa en línia el dimarts 8 de setembre, a les 18 hores, per a totes aquelles persones interessades en aquesta formació. La xerrada es farà a través de l'aplicació Zoom. Us podeu inscriure a través d'aquest enllaç.
13/07/2020
L'Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents oferirà sessions informatives sobre el Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents de forma telemàtica.
Les sessions informatives són a càrrec de la coordinació del Màster, i estan dirigides a totes aquelles persones interessades a cursar aquest Màster durant el pròxim curs acadèmic 2020-2021, i que vulguin resoldre els seus dubtes. Les xerrades es faran en català.
La pròxima sessió serà:
- Dimarts 8 de setembre, a les 18 hores. INSCRIPCIÓ
Les trobades virtuals es faran amb la plataforma Zoom. Per assistir-hi només s'ha de fer la inscripció i, el dia de la sessió, 10 minuts abans de l'inici, es rebrà un correu electrònic amb un enllaç per accedir a la reunió online.
Per a més informació, pots consultar les properes sessions informatives organitzades pel centre.
Per a qualsevol dubte o pregunta, podeu posar-vos en contacte amb la Coordinadora de la titulació, la professora Anahí Casadesús, a l'e-mail: coordinacio.esaged@uab.cat.