Nova Jornada de l’InCom-UAB, el CAC i la Generalitat

Logo InCom-UAB
Un dels moments estrella serà la presentació de l’Observatori de la Comunicació a Catalunya (OCC InCom-UAB), un projecte digital de l’InCom-UAB. Un dels objectius és contribuir en l’anàlisi del sector de la comunicació a Catalunya.

02/06/2017

L’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), el Consell Audiovisual de Catalunya (CAC) i la Generalitat de Catalunya organitzen la jornada “Dissenyant eines per mesurar l’audiència digital a Catalunya”.  L’objectiu d’aquesta trobada és reflexionar sobre les eines de mesura de l’audiència dels mitjans i serveis de comunicació audiovisuals en un present connectat. L’acte tindrà lloc el pròxim 9 de juny al Palau Robert de Barcelona a les 9 del matí.

La trobada començarà amb les paraules del vicerector d’Innovació i de Projectes Estratègics de la UAB, Javier Lafuente, i el president del CAC, Roger Loppacher, que faran el discurs inaugural. Tot seguit hi haurà dues taules rodones-debats titulades “Reptes per conèixer el consum dels mitjans de comunicació a Catalunya” per una banda, i “Propostes per mesurar una audiència cada vegada més disseminada i granulada” per una altra.

Un dels plats forts de la jornada és la presentació de l’Observatori de la Comunicació a Catalunya (OCC InCom-UAB). Aquest Observatori és un projecte digital gestionat per l’InCom-UAB que té com objectiu contribuir en l’anàlisi i coneixement del sector de la comunicació a Catalunya. La responsable del projecte és Amparo Huertas (directora de l’InCom-UAB) i compta amb professors i professores de diverses universitats catalans com la UdG, la UdL, la URV i la UPF.

La professora de la Facultat i subdirectora de l’Observatori Iberoamericà de la Comunicació (OIC), Carmina Crusafon, serà l’encarregada de presentar les conclusions de la trobada.