Nova Fira Virtual de Màsters i Postgraus de la UAB: Inscriu-t'hi!

Fira Virtual de Màsters i Postgraus UAB

Entre el 22 i el 26 de febrer la UAB celebra una nova edició de la seva Fira Virtual de Màsters i Postgraus. Es duran a terme més de 140 sessions informatives de màsters oficials, màsters propis i postgraus, cadascuna amb professors i/o coordinadors de l'estudi. Les inscripcions són obertes!

29/01/2021

Més de 140 sessions informatives perquè puguis parlar directament amb la coordinació de molts dels màsters i postgraus de la UAB. Inscripció oberta!

Estàs cercant màsters i postgraus per continuar la teva formació, especialitzar-te o reconduir la teva carrera professional? Has acabat el teu grau i t'agradaria fer un màster o un postgrau però tens dubtes, o simplement vols més informació? T'agradaria conèixer i parlar amb la coordinació de l'estudi que t'interessa? La Fira Virtual de Màsters i Postgraus de la UAB obre una nova edició i et permetrà donar resposta a totes aquestes preguntes. Et convidem a consultar la programació i a inscriure't a totes les sessions que siguin del teu interès.

De dilluns 22 a divendres 26 de febrer, cinc dies seguits per a poder informar-te sobre una àmplia oferta de màsters oficials i màsters i postgraus propis de tots els àmbits de coneixement. Més de 140 sessions informatives, cadascuna d'elles centrades en un màster o postgrau concret. Les sessions constaran d'una petita introducció feta per la coordinació de cada màster o postgrau i un espai obert per a fer preguntes i resoldre dubtes.

La tercera Fira Virtual de Màsters i Postgraus de la UAB consolida el format estrenat amb molt bona acollida durant el 2020, quan a les dues primeres edicions es van realitzar més de 150 sessions amb més de 5000 inscrits. Una gran oportunitat per a conèixer els màsters i postgraus que ofereix la UAB, i per poder parlar directament amb la coordinació de cada màster o postgrau d'una manera propera i directa.

Per participar-hi, només cal fer una inscripció prèvia: apunta't i uns dies abans de l'inici de la fira rebràs un email amb els enllaços a les sessions: Inscripció oberta!

Més informació:
Fira Virtual de Màsters i Postgraus de la UAB