Let's regain the Tourism Sector! #regainthetourismsector

Recuperem el Sector del Turisme

L'Escola ha engegat una iniciativa anomenada Let's regain the Tourism Sector! (Recuperem el Sector del Turisme!) per donar suport a les empreses i professionals de l'àmbit turístic i hoteler que estan patint la crisi generada per la pandèmia, i enviar un missatge optimista i positiu per reemprendre l'activitat del Sector, amb la col·laboració del talent dels estudiants i alumni del Centre. A les xarxes socials, podreu trobar aquesta campanya amb l'etiqueta #regainthetourismsector.

18/02/2021

Una quinzena d'estudiants dels Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera de l'Escola han participat en la gravació del vídeo Let's regain the Tourism Sector (Recuperem el Sector del Turisme!), com a iniciativa per recolzar a les empreses i professionals de l'àmbit turístic i hoteler que han sofert la crisi generada per la COVID-19.

El missatge que envien els estudiants és optimista i positiu, on mostren que volen col·laborar en la reactivació del Sector, aportant el seu talent i compromís per ajudar a superar aquest desafiament originat per la pandèmia, amb actitud, perseverança, treball i esforç,

Aquesta iniciativa es difón també a través de les xarxes socials de l'Escola amb l'etiqueta #regainthetourismsector.

Les empreses que desitgin comptar amb l'alumnat i titulats/des del nostre Centre per la tornada a l'activitat, oferint oportunitats de pràctiques i laborals, poseu-vos en contacte amb la Unitat de Pràctiques i Borsa de Treball, a través de l'e-mail: practiques.btreball.fuab@uab.cat i al telèfon: 93 592 97 27.