La UAB ofereix un taller pràctic gratuït de 2 hores per millorar el CV

Taller per millorar el CV

L’activitat està adreçada a estudiants i alumni que vulguin millorar el seu CV amb l'assessorament d'una persona experta. S'impartirà el 12 de juny, dimarts, a les 15.30 a l'Aula de Formació de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General.

14/05/2018

És habitual que, a aquestes alçades del curs, part de l’alumnat comenci a buscar feina per treballar durant els mesos d’estiu. Davant d’aquest fet, el Servei d’Ocupabilitat ha organitzat un taller pràctic de dues hores per millorar el currículum vitae amb l’assessorament d’una persona experta.

La sessió, impartida per Gemma Benet (Gamma Formació), és gratuïta i oberta a totes les persones estudiants i titulades de la UAB, i requereixen inscripció prèvia en aquest enllaç.

És imprescindible portar-hi el CV en format digital editable. Hi haurà la possibilitat de treballar amb el propi ordinador portàtil, tot i que la sala disposarà d’equips informàtics per a tothom.

L’horari de la sessió del dimarts 12 de juny serà de 15.30 a 17.30, i la ubicació serà l’Aula de Formació de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General, a la planta -1 de l’edifici.