La UAB homenatja a la professora de Sociologia Pilar Carrasquer

2023_Carrasquer

La UAB commemora el 8M amb un acte institucional, organitzat per l'Observatori per a la Igualtat. En l'acte institucional es farà un reconeixement a la directora de l’Institut d’Estudis del Treball i professora de Sociologia de la UAB, Pilar Carrasquer Oto.

08/03/2023

La XVIII Jornada Institucional en commemoració del Dia Internacional de les Dones Treballadores se celebra el 9 de març a les 12 h a la sala d’actes del Rectorat. L’acte consisteix en el reconeixement de la directora de l’Institut d’Estudis del Treball i també professora del Departament de Sociologia, Pilar Carrasquer Oto.

L’acte es retransmetrà en directe i serà infoaccessible.

El rector de la UAB, Javier Lafuente, obrirà la jornada, que serà conduïda per la secretària general, Esther Zapater. La directora de l’Observatori per a la Igualtat, Maria Prats, presentarà el procés de negociació del pla d’igualtat de gènere en matèria laboral en el marc de l’aplicació de l’RD 901/2020.

A continuació, tindrà lloc l’acte de reconeixement a la trajectòria de la professora Pilar Carrasquer Oto, actual directora de l’Institut d’Estudis del Treball (IET) i professora del Departament de Sociologia de la UAB. També és investigadora activa del Grup de Recerca del Centre d’Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball.

Més informació: Cartell del 8M 2023

Aquesta notícia s'emmarca dins dels següents ODS

  • Reducció de les desigualtats
  • Igualtat de gènere