La Gestió Acadèmica oferirà atenció presencial amb cita prèvia

Gestió acadèmica de l'Escola

Els estudiants i titulats que hagin de realitzar algun tràmit presencial a la Gestió Acadèmica de l'Escola, i no es pugui efectuar telemàticament, a partir de l'1 de juliol, hauran de sol·licitar cita prèvia través d'un aplicatiu per reservar dia i hora. Per accedir al Centre, hauran de seguir les mesures de seguretat, d’higiene personal i de distanciament social com a prevenció de la COVID-19. Consulteu aquí l'horari d'atenció per als mesos d'estiu.

29/06/2020

A partir del 1 de juliol, la Gestió Acadèmica de l'Escola oferirà atenció presencial per als estudiants i titulats que hagin de realitzar algun tràmit administratiu i que no es pugui portar a terme telemàticament.

Les persones interessades hauran de sol·licitar cita prèvia a través d'un aplicatiu per reservar dia i hora per accedir al Centre, a fi d'evitar possibles aglomeracions.

L'horari d'atenció de Gestió Acadèmica és:

• Durant el mes de juliol de 2020: De dilluns a divendres, de 9 a 14 hores (servei de cita prèvia per tràmits/gestions presencials).
  • Durant el mes d'agost de 2020: l'atenció al públic serà únicament de forma telemàtica en horari de dilluns a divendres de 9 a 14 hores. L'accés a l'edifici de l'Escola estarà tancat durant tot el mes.
  • De setembre a juny, l'horari d'atenció serà des de les 08:30 a les 20 hores, de dilluns a divendres (servei de cita prèvia per tràmits/gestions presencials).

L'Escola garanteix totes les mesures de prevenció i de seguretat, d’acord amb el pla previst pel Comitè de Seguretat i Salut de la FUAB per la situació de la pandèmia del coronavirus. És molt important que tothom segueixi les mesures d’higiene personal i de distanciament social, per tal d'evitar contagis. La tasca de control i mitigació de l’actual crisi sanitària per la COVID-19 és una responsabilitat compartida de tots i totes.

En cas de qualsevol dubte, podeu contactar via correu electrònic a través de: fuab.formacio@uab.cat