La companyia de creuers Seabourn presenta les seves oportunitats laborals

10/11/2017
Alèxia Fernández, representant de la companyia de creuers Seabourn va oferir una xerrada informativa als estudiants de 4rt curs dels Graus en Turisme i Direcció Hotelera per explicar les oportunitats laborals que ofereix aquesta empresa, el passat dijous 2 de novembre.
Uns seixanta estudiants van assistir a la presentació d’aquesta companyia de creuers de luxe, especialitzada en oferir serveis d’alta qualitat (6 estrelles) i viatges per diverses destinacions com l’àrtic, els Estats Units, diversos rius, o pel mar Mediterrani, entre altres.
Fernández va explicar amb molts detalls el què representa treballar en un creuer, on les jornades laborals són més llargues que en altres establiments turístics, però on s’aprèn molt a tractar amb els clients, es practiquen molts idiomes, i, es viatja a molts llocs del món. A més, un dels grans avantatges de treballar en un creuer d’aquestes característiques, és que el salari està molt ben remunerat.
La representant de l'empresa va afegir també quin tipus de personal s’està buscant en l’actualitat: posicions de cambrers/es i cambreres de pisos.
Totes les persones interessades en aplicar a les ofertes laborals d’aquesta companyia, cal que us poseu en contacte amb l’Alèxia Fernández, enviant el vostre currículum a l’e-mail: afernandezsuero@seabourn.com