La cadena Blue Diamonds presentarà el seu programa de pràctiques a Cuba

El programa de pràctiques que vindrà a presentar Celine Jung consisteix en diverses vacants i està obert a estudiants i titulats dels Graus de Turisme i de Direcció Hotelera de la UAB.
04/04/2017
El proper dijous 25 de maig, Celine Jung, representant de la cadena hotelera Blue Diamonds Resorts, presentarà el programa de pràctiques que ofereix l'empresa als seus establiments situats a Cuba.
El programa consisteix en una estada mínima d'un any i està obert a estudiants de 4t dels Graus de Turisme i de Direcció Hotelera i a exestudiants. Consta de diferents vacants:
- Estudiants de 4t curs: Assistents corporatius, Directors residents i Community and Guest Relations manager.
- Exestudiants: Directors d'aliments i begudes, Directosr d'allotjament i Xefs.
- Estada a l'hotel
- Manutenció
- Assegurança mèdica
- 1 dia lliure a la setmana
- 1 bitllet d'avió per gaudir de les vacances
Tots les persones interesades en la presentació del programa de pràctiques que realitzarà Celine Jung a l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, podeu confirmar la vostra assistència a Melissa.Torres@uab.cat. També tindreu l'oportunitat d'entregar el vostre curriculum vitae personalment.