L'estudiant Clara Espar es prepara pels Jocs Olímpics durant el seu confinament

Clara Espar, esportista d'elit i estudiant de l'Escola

Tot i la incertesa generada per la pandemia del COVID-19 sobre la celebració o possible cancel·lació dels Jocs Olímpics de Tòquio, que s'haurien de de dur a terme aquest estiu, l'estudiant de 4t curs del Grau en Turisme en Anglès i esportista d'elit de la selecció espanyola de waterpolo, Clara Espar, juntament, amb la seva germana Anni, es preparen per participar-hi des de casa.

17/03/2020

L'estudiant de 4t curs del Grau en Turisme en Anglès i esportista d'elit de la selecció espanyola de waterpolo, Clara Espar, juntament amb la seva germana Anni, també membre d'aquest equip, es preparen per participar als Jocs Olímpics de Tòquio des de casa, pel confinament declarat per les autoritats governamentals a tota la població del país, per evitar l'increment de contagis i la propagació del COVID-19.

En un reportatge emès al Telenotícies Migdia de TV3 i al canal Esports3, les esportistes van mostrar ahir com s'entrenaven en el seu domicili realitzant exercicis físics amb la pilota i flexions,ja que no poden realitzar les rutines habituals a la piscina. Malgrat la incertesa que es pugui cancel·lar o posposar l'edició d'enguany de les Olimpíades que s'haurien de celebrar aquest proper estiu al Japó, les waterpolistes treballen dur per estar en forma.

"Aprofitem el terrat de casa, que tot i que avui no fa el millor dia, preferim entrenar-nos al aire lliure i no tancades" va comentar Clara Espar. La seva germana i companya de selecció va afegir: "Amb els Jocs Olímpics encara no sabem què passarà, però nosaltres seguim entrenant per si hi podem participar".

En el reportatge televisiu també van sortir imatges on l'estudiant de Turisme en Anglès, s'informava de la situació del coronavirus a través d'internet i les xarxes socials.

Podeu veure íntegrament el vídeo de la intervenció de les gemanes Espar, a continuació: