L'Escola celebrarà els 25 anys dels estudis en Direcció Hotelera a la UAB

Acte institucional de l'Escola

L'Escola organitza un acte institucional, el dijous 28 de novembre, per celebrar els 25 anys dels estudis en Direcció Hotelera a la UAB. L'esdeveniment s'estructurarà en una jornada de debat i networking per a profesionals i alumni, i una segona part, on els estudiants participaran a un Workshop per resoldre reptes basats en casos pràctics.  Les inscripcions per profesionals i alumni que vulguin assistir-hi ja estan obertes!

16/10/2019

Amb el títol de "25 anys: Millorant l'Statu Quo Hoteler", l'Escola organitza un acte institucional, el proper dijous 28 de novembre, per celebrar els 25 anys dels estudis en Direcció Hotelera a la UAB.

L'esdeveniment, que es portarà a terme a l'edifici sostenible de l'Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals (ICTA UAB), emplaçat al Campus de Bellaterra, s'estructurarà en dues parts:

La primera, de 9:30 h a 12 h, estarà destinada a professionals del Sector i alumni de l'Escola, on es realitzarà un hotel camp, una innovadora dinàmica d'impartir ponències, on els assistents elegiran democràticament, per votació electrònica, l'enfocament dels temes a tractar amb els conferenciants convidats, i així es garantitzarà que el debat sigui d'interés per al públic, i hi hagi més participació.

Aquesta sessió comptarà amb la presència de Toni Mascaró, pioner en el món digital i expert en les tecnologies de la informació aplicades al màrqueting i a la comunicació, i amb Manel Bueno, exalumne de l'Escola, COO de Next Business Exhibitions i Event Director de HIP | Hospitality Innovation Planet – Horeca Professional Expo, com a ponents. Posteriorment, es realitzarà un networking entre els assistents per potenciar els seus contactes professionals.

Per l'assistència a l'acte de celebració dels 25 anys d'aquests estudis, els professionals i alumni, s'hauran d'inscriure a través d'aquest formulari.

Inscriu-t'hi!

Podeu consultar el programa, clicant sobre l'enllaç.

A partir de les 12 h, es realitzarà un Workshop amb la participació dels estudiants dels darrers cursos del Grau en Direcció Hotelera.

Per qualsevol pregunta o dubte, podeu contactar amb l'organització de l'esdeveniment, a través de l'e-mail: 25anysdirecciohotelera@gmail.com