L'Escola celebra xerrades informatives online sobre els Graus

Sessions informatives sobre els Graus de l'Escola

L'Escola organitza sessions virtuals per informar sobre els Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera a tots els futurs estudiants interessats en accedir a aquestes titulacions durant el proper curs acadèmic 2020-21. Les xerrades online es celebraran el 10 i 30 de juny, i el 15 de juliol a les 18 h.  Cal inscriure's prèviament!

06/04/2020

L'Escola organitza una sessió informativa virtual per donar a conèixer els Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera, i el Doble Grau Internacional, a futurs estudiants universitaris interessats en cursar la titulació el proper any acadèmic 2020-2021.

Per assistir en línia a la xerrada online cal que us inscriviu prèviament:

Ompliu les vostres dades al formulari de l'aplicació "Eventbrite", per apuntar-vos a la jornada online. Rebreu un correu que us confirmarà que la vostra inscripció s'ha realitzat correctament.

Quan restin pocs dies que s'imparteixi la xerrada, rebreu un correu electrònic com a recordatori del dia i hora en què es portarà a terme la sessió en línia on us vau apuntar.

La sessió serà impartida per Maria Noguera, Directora de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB.