L'Agència Catalana de Turisme convoca 9 beques per col·laborar en les seves oficines a l'exterior

Beques de Promoció Turística de l'Agència Catalana de Turisme 2020

Les beques de l'Agència Catalana de Turisme 2020 permetran realitzar una estada a graduats i titulats a les seves diferents oficines de promoció de Frankfurt, París, Brussel·les, Londres, Milà, Nova York, i Madrid. El període de presentació de sol·licituds comença el 26 de juliol i finalitza el 16 de setembre.

25/07/2019

L’Agència Catalana de Turisme (ATC) ha convocat la 22a edició de les beques per fer pràctiques a 7 de les seves Oficines de Promoció Turística d’arreu del món. L’objectiu de les beques és facilitar als titulats universitaris una experiència d'un any que ajudi a desenvolupar les seves carreres professionals.

Les persones beneficiàries hauran de reunir els requisits següents:

•  Tenir en disposició una titulació universitària oficial (grau, llicenciatura o diplomatura) o estar en condicions d’obtenir-la durant el període de lliurament de sol·licituds.
•  Tenir nacionalitat d’un país de la Unió Europea i estar empadronat a Catalunya un mínim de dos anys.
•  Tenir nivell de suficiència de català, coneixement de castellà i de l’idioma/es oficial/s del país de destinació.
•  No tenir més de 30 anys

Les beques compten amb 2 places per al centre de promoció de la marca Catalunya a Frankfurt, 2 per al de Londres, 1 per al de París, 1 per al de Brussel·les, 1 per al de Nova York, i 1 per al de Madrid.

L'estada serà d'un any, amb la possibilitat de pròrroga d'un any més, a excepció de Nova York, que l'estada màxima serà de 12 mesos, sense pròrroga.

Els processos de selecció consisteixen, entre altres aspectes, el compliment dels requisits i tenir experiència o coneixements relacionats amb l’economia i el sector turístic de Catalunya, que s'hauran de demostrar en una prova escrita.

A més, les persones que vulguin accedir a la beca hauran de superar una entrevista personal, la resolució d’un cas pràctic i la realització d’un vídeo-currículum. També es valorarà el domini d’altres idiomes.

El termini per presentar la sol·licitud és el 16 de setembre i es pot fer telemàticament a través de Tràmits gencat.

Per a més informació sobre les places, consulteu les bases, aquesta convocatòria, o el web de l'ACT.