Investigadors del CIEU, editors d'un monogràfic sobre emprenedoria a la revista "Sustainability"

Projectes d'emprenedoria

Maria Noguera, Directora de l'Escola, juntament amb Sebastián Aparicio i Andreu Turró, membres del Centre d'Iniciatives Emprenedores Universitàries de la Fundació UAB, participen en un monogràfic sobre "Entrepreneurship and Intrapreneurship in Social, Sustainable, and Economic Development", com a editors. Els docents conviden als acadèmics especialitzats en emprenedoria a publicar els seus articles, enviant-los abans del 30 de gener de 2020.

10/09/2019

Diversos membres vinculats amb l'Escola participen en l'edició d'un monogràfic sobre emprenedoria de la revista internacional d'accés obert "Sustainibility", com a editors. Concretament, Maria Noguera, Directora del Centre, i els representants del Centre d'Iniciatives Emprenedores Universitàries de la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona (CIEU-FUAB), Sebastián Aparicio i Andreu Turró, desenvoluparan aquesta tasca per coordinar la publicació especial titulada "Entrepreneurship and Intrapreneuship in Social, Sustainable, and Economic Development".

Aquest número pretén recollir articles d'acadèmics i investigadors en aquesta matèria, que hagin estudiat diverses activitats empresarials innovadores i les seves vinculacions amb el desenvolupament econòmic, social i sostenible des d'una perspectiva institucional. És a dir, recerques relacionades amb la influència de les institucions (formals i informals) en temes de gènere, d'emprenedoria corporativa i intraemprenedoria, així com l'activitat empresarial ecològica per al desenvolupament sostenible.

Els editors d'aquest monogràfic conviden als experts a publicar les seves aportacions tant teòriques i conceptuals com aplicades, que aprofundeixin en qualsevol àmbit de l'emprenedoria i innovació, també tant a nivell regional com internacional.

Consulteu la convocatòria de recollida i la normativa per a la presentació d'originals en aquest enllaç. Les persones que vulguin participar amb els seus textos, s'han de registrar prèviament a la plataforma que acull la revista acadèmcia, i posteriorment, entrar-hi amb el seu perfil d'usuari per enviar el manuscrit a publicar.

La recepció d'articles finalitzarà el 30 de gener de 2020.