Inscripcions obertes al 'Taller de prevenció de riscos laborals' amb reconeixement d'1 crčdit ECTS

Prevenció de riscos laborals

El Servei d'Ocupabilitat de la UAB ofereix un taller per formar l'alumnat en cultura preventiva i coneixements legals d'aquest àmbit. Permetrà obtenir el Certificat de Nivell Bàsic en Prevenció de Riscos Laborals i s'impartirà al febrer i el març, en horari de tarda, a l'Escola de Postgrau.

17/12/2019

Aquesta formació segueix el temari de l’annex IV del Reial Decret 39/1997, que qualifica les persones participants per a desenvolupar les funcions de nivell bàsic, millorant el seu perfil professional. La superació del curs suposa l’obtenció del Certificat d’Aprofitament de Nivell Bàsic en Prevenció de Riscos Laborals.

Es desenvolupen competències tècniques com la gestió del risc, els primers auxilis i el risc ambiental. A més, es tracten matèries com els accidents laborals i les tècniques d’anàlisi, especialitats preventives i mètodes d’avaluació, riscos naturals i consignes d’actuació, l’autoprotecció en els llocs de treball i el maneig d’extintors (hi haurà pràctiques d’extinció amb foc real).

Per superar l’activitat i convalidar el crèdit ECTS caldrà una assistència mínima del 80%. Un cop finalitzat el taller, es rebrà la certificació d’assistència per correu electrònic i caldrà presentar-la a la pròpia Gestió Acadèmica per tal de convalidar-lo.

Taller de prevenció de riscos laborals
Inici: 18 de febrer
Hores totals: 30 (18 presencials i 12 no presencials)
Crèdits ECTS: 1 crèdit
Data límit d’inscripció: 13 de febrer

Més informació i inscripcions al web del Servei d’Ocupabilitat de la UAB.