Activitats amb reconeixement de crèdits ECTS

Durant el curs acadèmic, el Servei d’Ocupabilitat ofereix tallers per millorar l’ocupabilitat de les persones estudiants de la UAB i que poden ser convalidats per crèdits ECTS (es poden convalidar fins a 6 crèdits ECTS durant tot el Grau).

Taller en línia on l'alumnat aprèn, mitjançant casos d’èxit i exemples de bones pràctiques d'economia col·laborativa, els passos que ha de seguir una persona emprenedora per generar un projecte social amb eines i elements d’una plataforma col·laborativa. En la formació es treballa des de la generació de la idea a les habilitats i les competències (lideratge i creativitat, entre d’altres) per al desenvolupament inicial del projecte.

Aquesta activitat està organitzada pel programa UAB-Emprèn en col·laboració amb la Federació de Cooperatives de Treball de Catalunya.

Calendari:
  • 4 de març de 2021, de 10.00 a 13.00 h: Seminari sobre l’Economia Col·laborativa (3 hores), a càrrec de Paula Veciana.
  • 11 de març de 2021, de 9.00 a 13.00 h: Taller sobre Lideratge i Gestió Compartida (4 hores), a càrrec de Montse Lamata.
  • 18 de març de 2021, de 10.00 a 13.00 h: Taller sobre Creativitat i Generació d’Idees (3 hores), a càrrec de Jordi Framis.
  • 25 de març de 2021, de 10.00 a 12.00 h: Experiència d'un Emprenedor (2 hores), a càrrec d'Aleix Caussa.
Inscripció, preu i pagament:
  • Període d'inscripció: del 17 de desembre del 2020 al 24 de febrer del 2021.
  • Preu: 25 euros.
  • Pagament per transferència bancària al compte corrent següent de la Federació de Cooperatives de Treball de Catalunya:

Fiare Banca Ètica
IBAN: ES6715500001280001041722
BIC: ETICES21XXX

Un cop fet el pagament, Un cop fet el pagament, cal emplenar aquest missatge de correu electrònic i enviar-lo, amb el comprovant de la transferència com a document adjunt, a formacio@cooperativestreball.coop:

Missatge d'inscripció

Altra informació:
  • Hores totals: 25 hores (12 hores de docència i 13 hores de desenvolupament d'un treball sobre una idea basada en economia col·laborativa que es lliurarà en finalitzar el curs a uab.empren@uab.cat).
  • Crèdits ECTS: 1 crèdit ECTS en activitats de reconeixement acadèmic (pels Graus).
  • Certificació: per superar l’activitat és imprescindible una assistència virtual mínima del 80%. Després d’haver finalitzat el taller, rebreu per correu electrònic el certificat que haureu de presentar a la Gestió Acadèmica de la Facultat o Escola corresponent per tal de poder convalidar el crèdit ECTS.
  • Per tal de resoldre dubtes, podeu contactar-nos a:

uab.empren@uab.cat