Inscripció als exàmens d'acreditació d'idiomes del nivell III pendents del curs 2019-20

Proves d'acreditació d'idiomes

Des de l'1 al 15 de desembre (ambdós inclosos) resta oberta la inscripció per poder realitzar els exàmens d'acreditació d'idiomes del nivell III d'Anglès, Francés i Alemany, que van quedar pendents del passat curs acadèmic 2019-20. Per efectuar aquestes proves voluntàries, heu d'omplir aquest formulari i indicar si us voleu presentar als dos idiomes o només a un. Poden realitzar aquests exàmens només els estudiants que vau superar aquestes assignatures.

27/11/2020

Els estudiants dels Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera que vau superar el curs passat l'assignatura del nivell III d'Anglès, Francés o Alemany us podreu inscriure, de l'1 al 15 de desembre (amdós inclosos), per realitzar les proves per obtenir l'acreditació d'aquests idiomes, i que van quedar pendents de fer durant l'any acadèmic 2019-2020.

Aquesta acreditació és voluntària i podeu escollir si us voleu presentar als dos idiomes o només a un.

Aquests són els aspectes a tenir en consideració i les instruccions a seguir:

• Només us podeu presentar a l’examen d’acreditació si heu superat l’assignatura corresponent al nivell III d’idiomes (Anglès, Francès o Alemany) del curs 2019-20.
  • La prova d'acreditació d'Anglès és multinivell i s'acreditarà el nivell assolit.
  • En el cas d'Alemany l'acreditació correspon al nivell A2.
  • En el cas dels estudiants de Turisme i Turisme en Anglès que vau cursar el nivell de Francès B1, heu d'indicar en el formulari que us presenteu a l'acreditació d'aquest nivell. La resta d'estudiants us presentareu al nivell A2.
  • La no superació de l’acreditació en cap cas variarà la qualificació obtinguda en aquesta assignatura durant el curs passat (2019-20), ni tampoc afectarà a cap assignatura en què estigueu matriculats durant aquest any acadèmic 2020-21.
  • Us podeu presentar a una o a les dues llengües cursades.
  • Disposareu d’un espai Moodle per cada un dels idiomes. Els professors utilitzaran aquest espai per informar-vos de com serà l’examen, així com de proporcionar material i exercicis per preparar-vos.
  • Les proves escrites o per ordinador seran presencials i es realitzaran a les aules de l’Escola. Les orals es realitzaran en format virtual.
  • El certificat d’acreditació es podrà recollir a Gestió Acadèmica del Centre, un cop el Servei d’Idiomes de la UAB els hagi emès i els faci arribar. El temps estimat serà entre 2 i 3 mesos.

Dates de les proves:

Els exàmens es realitzaran durant les setmanes de reavaluació corresponents a 4t curs, durant el mes de gener i febrer de 2021.

Les següents dates i horaris són aproximats i estan pendents de confirmació. No es programaran dates i horaris alternatius.

Francès:

• Dilluns 25 de gener  (Escrit). Horari d’inici: A les 11:30 o 11:45 h.
  • Dimarts 26 de gener (Oral). Horari d’inici: A les 9:00  h.

Anglès:

• Dijous 28 de gener (Escrit). Horari d’inici: A les 11:30 o 11:45 h.
  • Dilluns 1 de febrer (Oral). Horari d’inici: A les 9:00 h.

Alemany:

• Dimecres 3 de febrer (Escrit). Horari d’inici: A les 11:30 o 11:45 h.
  • Dijous 4 de febrer (Oral). Horari d’inici: A les 9:00 h.

Ompliu aquest formulari d'inscripció per participar als exàmens.

En cas de dubte, us podeu posar en contacte amb les respectives coordinacions de les titulacions: