Informa't sobre el Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents en una xerrada online

Sessions online sobre el Màster

La coordinació del Màster oferirà al llarg de l'any diverses sessions informatives en línia per a totes les persones interessades en fer aquest Màster durant el curs 2021-2022. La pròxima sessió serà dijous 15 de juliol, a les 17h. Us podeu inscriure a través d'aquest enllaç.

19/03/2021

L'Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents oferirà al llarg de l'any diverses sessions informatives sobre el Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents

Les sessions informatives són a càrrec d'Anahí Casadesús, coordinadora del Màster, i estan dirigides a totes aquelles persones interessades a cursar aquest programa durant el pròxim curs acadèmic 2022-2023, i que vulguin resoldre els seus dubtes. Les xerrades es faran en català.

Les pròximes sessions seran:

  • Dijous 8 de juliol, a les 17 hores (PRESENCIAL) INSCRIPCIÓ
  • Dijous 15 de juliol, a les 17 hores (ONLINE) INSCRIPCIÓ

Les sessions online es faran amb la plataforma Zoom. Per assistir-hi només has d'omplir el formulari i, el dia de la sessió, 5 minuts abans de l'inici, es rebrà un correu electrònic amb un enllaç per accedir a la reunió virtual.

Per a més informació, pots consultar les properes sessions informatives organitzades pel centre.

Per a qualsevol dubte o pregunta, podeu posar-vos en contacte amb la Coordinadora de la titulació, la professora Anahí Casadesús, a l'e-mail: coordinacio.esaged@uab.cat.