Forma part de l'equip de suport a les activitats de promoció de l'Escola!

Estudiants de l'Escola col·laborant en tasques de promoció dels estudis

Del 6 al 25 de novembre s'obre la convocatòria de pràctiques per cercar estudiants de l'Escola que vulguin explicar la seva experiència universitària als futurs alumnes i a les seves famílies, en esdeveniments com les Jornades de Portes Obertes o el Saló de l'Ensenyament. Envia ja la teva sol·licitud i converteix-te en ambaixador/a dels Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera de la UAB!

06/11/2019

L'Escola obre la convocatòria de pràctiques per formar el nou equip d'estudiants que col·laborarà en les tasques de suport per promocionar els estudis, durant aquest curs 2019-2020, en esdeveniments com les Jornades de Portes Obertes, el Saló de l'Ensenyament, o el Dia de les Famílies de la UAB, entre altres.

Aquesta convocatòria de pràctiques està adreçada a estudiants de 2n, 3r i 4rt curs dels Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera, que ja s'hagin matriculat com a mínim a 120 crèdits, i que estiguin interessats en ser ambaixadors de l'Escola, i oferir també suport logístic durant les activitats de promociò. S'atorgaran 20 places de pràctiques.

El període de lliurament de sol·licituds comença el dia 6 i finalitzarà el 25 de novembre.

Cal aportar la següent documentació:

- Imprès de sol·licitud emplenat que es pot sol·licitar al Punt d'Informació de la Secretaria del Centre, o descarregar-lo al Campus Virtual (el trobareu a "e-notícies" de les aules Moodle). Caldrà lliurar-ho a Gestió Acadèmica.

La durada de les pràctiques dependrà de les necessitats de cadascuna de les activitats. Es comptabilitzarà segons les hores de dedicació, i es podran realitzar entre el 4 de febrer i el 31 de juliol de 2020.

S'atorgarà un ajut a l'estudi per un import de 10 euros per hora de dedicació a les activitats de promoció i de comunicació. Es retindrà el 2% en concepte d'IRPF i la quota de la Seguretat Social obrera de 8.49 €/mes.

La resolució de les places es comunicarà el 10 de desembre de 2019.