Entrega del premi Giovanni Pontiero

El Centro de Língua Portuguesa em Barcelona – Instituto Camões i la Facultat de Traducció i d’Interpretació us convidem a l’entrega del XVIII Premi Giovanni Pontiero el 24 d’octubre a les 18:00 a la seu de l’Institut Ramon Llull, on s’entregarà el premi a la millor traducció de llengua portuguesa al castellà.

03/10/2018

Es retrà homenatge a l’escriptora portuguesa Lídia Jorge, la novel·lista portuguesa nascuda a Boliqueime, Algarve. Llicenciada en Filologia Romànica i professora de secundària, va impartir classes a Angola i a Moçambic abans d’instal·lar-se a Lisboa. A més d’exercir com a docent, també es va dedicar a la publicació periòdica d’articles a la premsa i va ser membre de l’Alta Autoridade para a Comunicação Social.

Entre les seves novel·les destaquen: “O Dia dos Prodígios” (1980), “A Costa dos Murmúrios” (1988), “O Vale da Paixão” (1998), “O Vento Assobiando nas Gruas” (2002) e o seu último romance “Estuário” (2018).

Acumulant l’èxit amb la crítica i el públic general, la seva ha estat a diverses llengües.

A l’entrega del XVIII Premi Giovanni Pontiero ens acompanyarà també Maria João Moreno, cantautora portuguesa radicada a Barcelona.

Institut Ramon Llull (Avinguda Diagonal 373, Barcelona)