Els 'International Welcome Days' acolliran els nous estudiants internacionals de la UAB

International Welcome Days

Del 3 al 8 de febrer tindrà lloc una nova edició dels International Welcome Days, unes jornades plenes d'activitats per a donar acollida als estudiants internacionals que venen a estudiar a la UAB durant el segon quadrimestre d'aquest curs 2019-2020.

14/01/2020

Tornen els International Welcome Days a la UAB per acollir els nous estudiants internacionals que faran una estada d'estudis durant el segon semestre d'aquest curs acadèmic 2019-20 a la Universitat Autònoma de Barcelona.

Del 3 al 8 de febrer es realitzaran jornades plenes d'activitats adreçades a tots els estudiants estrangers perquè es familiaritzin amb el Campus, els serveis i els col·lectius de la UAB, i que puguin conèixer també altres estudiants internacionals i locals.

Durant la setmana es celebran diferents activitats, tallers i xerrades. Podeu consultar el programa, a l'enllaç.