El Congrés Català Internacional de Sociologia busca voluntaris

28/01/2020
Els propers 16, 17 i 18 d’abril se celebrarà el VIII Congrés Català Internacional de Sociologia i el VI Congrés de Joves en Sociologia a la Facultat de Lletres de la Universitat de Girona. Aquesta edició el congrés té com a lema “Societats en transformació: desigualtats, gènere i canvi climàtic”.
Durant el congrés, es faran sessions en diferents formats i de manera simultània en què els participants i els seus grups de recerca presentaran les seves investigacions. A més, comptarà amb les ponències de Sari Hanafi, president de la International Sociological Association i de Christine Williams, presidenta de l'American Sociological Association.
Per assegurar l’excel·lència del congrés és necessària la col·laboració de voluntaris. La participació com a voluntari et permetrà conèixer com funciona i s’organitza un congrés i, al mateix temps, quan no tinguis tasques assignades, tindràs l’oportunitat d’assistir a sessions del congrés i veure els debats científics que hi tenen lloc. Els voluntaris es poden inscriure de manera gratuïta escrivint un correu electrònic a l’adreça coordinació.ccs.acs@gmail.com i informar de la seva disponibilitat.
Més informació:
VIII Congrés Català Internacional de Sociologia