El CIEU guardona els projectes emprenedors d'estudiants i titulats

Guardonats del VI Premi CIEU FUABformació 2017 a la persona més emprenedora

El Centre d'Iniciatives Emprenedores Universitàries va premiar el caràcter emprenedor d'estudiants i exestudiants de FUABformació i de la UAB.

31/03/2017

El passat dijous 30 de març, diferents estudiants i exestudiants de FUABformació i de la Universitat Autònoma de Barcelona van protagonitzar el "VI Premi CIEU-FUABformació 2017 a la persona més emprenedora" amb projectes que ja són una realitat.

Neus Escarré va rebre el premi a la categoria de Turisme amb "Can Canà", una casa rural ubicada a Lleida de la qual és propietària i que suposa un somni fet realitat per la guanyadora. "Alkaline" és el restaurant de cuina saludable amb què Richard Glezmar, exestudiant de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera, va obtenir el premi a la categoria de Direcció Hotelera.

A la categoria de Prevenció i Seguretat Integral, el guanyador va ser Sergio López, amb "AppSI", una aplicació que ofereix informació de matèria preventiva i de seguretat adreçada als treballadors d'una empresa. A més a més, Marta Saiz va rebre el premi a la categoria de l'Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents amb "Divulgarxiu", que pretén conscienciar de la importància de la documentació i del seu contingut.

Respecte a la categoria de la UAB, Carlos Alonso va obtenir el premi amb el "Club d'Emprenedoria de la Facultat d'Economia i Empresa", un projecte en fase inicial que pretén impulsar el carácter emprendedor en la facultat.

L'acte també va comptar amb Rafa Serra, soci-fundador d'empreses com Gruppit i Viatges Temps d'Oci, qui va explicar la seva trajectòria professional i va mostrar algunes de les situacions característiques del món emprenedor que va haver d'afrontar. La Dra. Maria Noguera, directora de l'Escola, i David Urbano, director del CIEU, també van participar a la ponència del premi.

Els premis tenen una dotació de 200€ per categoria i inclouen la possibilitat de rebre assessorament gratuït del centre, així com una xarxa de contactes que el Centre posa a disposició dels guardonats.