Domènec Ruiz i Carme Valls debaten sobre la unió sanitària europea

Mascaretes amb la bandera europea impresa

El pròxim 24 de febrer, a les 19 h, té lloc la setena xerrada en línia sobre els efectes de la COVID-19 organitzada per l'associació AmicsUAB. Es retransmetrà a través de YouTube i té com a títol "Per una unió sanitària europea". Hi participaran Domènec Ruiz Devesa, membre del Comitè Federal de la UEF, i Carme Valls, integrant del CAPS.

10/02/2021

El pròxim 24 de febrer, a les 19 h, té lloc la setena xerrada en línia sobre els efectes de la COVID-19 organitzada per l'associació AmicsUAB. Aquesta conferència es retransmetrà a través de la plataforma YouTube i té com a títol "Per una unió sanitària europea". Hi participaran Domènec Ruiz Devesa, membre del Comitè Federal de la Unió de Federalistes Europeus (UEF), i Carme Valls, integrant del Centre d'Ànalisi i Programes Sanitaris (CAPS).

Ruiz Devesa és llicenciat en Dret i Ciències Econòmiques per la Universidad Carlos III de Madrid i en Ciències Polítiques per la Universitat Nacional d'Educació a Distància. Compta amb estudis avançats en Relacions Internacionals per la Johns Hopkins University. És consultor, economista i polític. Va ser secretari general del PSOE a Washington DC i candidat al Senat a les eleccions generals de 2015 i 2016. Actualment és diputat al Parlament Europeu.

Valls és llicenciada en Medicina per la UB, endocrinòloga i directora del programa "Dones, Salut i Qualitat de vida" al CAPS. Va ser diputada al Parlament de Catalunya pel PSC del 1999 al 2006. És autora de llibres de divulgació com Dones i homes: salut i diferències (Columna Edicions), Exercici i salut: com mantenir-se en forma amb l'exercici físic (Pòrtic) i Mujeres invisibles para la medicina (Capitán Swing). L'any 2020 va rebre el premi Amic dels Amics que atorga l'associació AmicsUAB.

Moderarà la conferència Jaume Masdeu, corresponsal de La Vanguardia a Brussel·les. Per assistir a la xerrada, cal confirmar assistència a través dels següents canals: www.amicsuab.cat / amics@uab.cat / 93 581 14 90.

Més informació: Associació AmicsUAB