Convocatòria d'ajuts de cessió d'equipament informàtic i connectivitat

Ajut per Equipament Informàtic i Connexió

Si la persona acredita el requeriments d'un dels dos blocs existents, haurà d'escriure un correu electrònic a l’adreça coordinacio.beques@uab.cat. El correu electrònic ha de ser escrit obligatòriament des de l’adreça institucional de la persona interessada i haurà de constar de la informació demanada. 

16/02/2021

La Universitat obra la segona convocatòria especial d'ajuts per a la cessió temporal d'equipament informàtic i de connectivitat durant el 2n semestre del curs 20-21, amb la finalitat d'afrontar la situació d'emergència sanitària del COVID-19. Aquests ajuts especials estan destinats a l’alumnat amb dificultats per seguir la docència a distància degut a mancances de material informàtic i/o connectivitat a internet.

Hi hà dos blocs. El primer, l'A, està dirigit a l'alumnat matriculat en uns estudis oficials de grau o màster en un centre propi de la UAB que no disposa d’equipament informàtic i/o connexió a internet suficients per seguir la docència en format virtual i té concedida l’acreditació de caràcter econòmic que emet l’AGAUR o que ha obtingut una beca equitat per al curs 2020-2021. També si té el seu expedient de beca general pendent de concessió. El segon, el B, si, tot i no solicitar la beca, compleix els primers requisits i, a més, obté l’aval del deganat o la direcció del centre al que estudia.

Si la persona acredita el requeriments, haurà d'escriure un correu electrònic a l’adreça coordinacio.beques@uab.cat. El correu electrònic ha de ser escrit obligatòriament des de l’adreça institucional de la persona interessada (@e-campus.uab.cat). En ell hauràn de constar :

  • Assumpte del correu: Ajut COVID 2020-21 (2n semestre) – PROCEDIMENT   A
  • Cognom 1 Cognom 2, Nom
  • NIA
  • DNI
  • Estudis que cursa
  • Modalitat de l’ajut sol·licitat: (Modalitat 1, 2, o bé totes dues)
  • Adreça de l’estudiant durant el curs (incloent-hi el codi postal i el nom del municipi)
  • Telèfons de contacte (mòbil i fix)
  • Adjuntar un d’aquests tres documents: (en el cas del bloc 1)
    • Acreditació econòmica emesa per l’AGAUR pel curs 2020-2021
    • Resolució de concessió de la beca equitat pel curs 2020-2021
    • Proposta de concessió de la beca general pel curs 2020-2021.
  • Explicació breu dels motius pels quals demana l’ajut (mancança de material i situació sòcio-econòmica personal i familiar)

Les persones que ja han sol·licitat amb anterioritat aquest ajut i ja el tenen concedit no és necessari que el tornin a sol·licitar.

Podeu consultar tota la informació al següent enllaç. El termini de sol·licituds és del 15 al 21 de febrer

Per qualsevol consulta podeu adreçar-la per correu electrònic a coordinacio.beques@uab.cat.