'Chinasia' o com fer periodisme sobre l'Àsia Oriental en castellà

La FTI acull a les seves xarxes una conferència virtual sobre la newsletter setmanal Chinasia, centrada en l'actualitat de l'Àsia Oriental i escrita en castellà. La conferència, originalment programada de manera presencial, es farà dijous 16 d'abril a les 13h, a través de la plataforma Zoom.
15/04/2020
Chinasia és una nova manera de fer periodisme internacional: s'escriu en llengua espanyola, però porta cada setmana informació sobre els paísos d'Àsia Oriental (Japó, Xina i Corea). Els seus responsables, Javier Borràs i Adrià Calatayud, ens explicaran tot sobre el naixement i el funcionament d'aquest projecte en una conferència que se celebrarà per la plataforma Zoom el dijous de 16 d'abril.
Originalment programada per a ser presencial, la FTI opta per seguir amb la seva activitat a les xarxes i traslladar aquesta conferència, així com altres activitats, a internet. El link per accedir a la plataforma serà distribuit a les 12:50h, deu minuts abans de l'hora d'inici de la conferència, a les 13:00h.
Aquesta és, alhora, una de les iniciatives per a presentar el nou màster de la FTI en Estudis d'Àsia Oriental. Els països que conformen aquesta regió son cada cop més importants al mon i les relacions amb el nostre continent son cada cop més fluïdes, raó per la qual des de la nostra facultat apostem per uns estudis que formin professionals i mediadors capaços de poder mantenir i enfortir aquests vincles.