Beques 'Erasmus+ KA107' per cofinançar estades de pràctiques a la Xina el 2020

El Servei d’Ocupabilitat de la UAB acaba d'obrir una convocatòria de beques de mobilitat internacional específica per als estudiants de l’Escola per poder realitzar pràctiques en cadenes hoteleres de la Xina. Les estades hauran de fer-se entre gener i juliol de 2020, i els ajuts es poden sol·licitar fins al 14 de novembre.

17/10/2019

La Universitat participa enguany en el programa Erasmus+ KA107 a països associats, una iniciativa de la Comissió Europea per fomentar les estades de pràctiques arreu del món. Per aquest motiu, el Servei d’Ocupabilitat de la UAB acaba d'obrir una convocatòria de beques de mobilitat específica per a l’alumnat de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera –centre que ha sol·licitat i obtingut fons del SEPIE–.

El programa servirà perquè els estudiants de l'Escola puguin cofinançar les seves estades de pràctiques en diverses entitats hoteleres de la Xina. La dotació de l'ajut serà de 1.500 euros per a les despeses del viatge i 700 euros al mes durant el període de pràctiques. Totes les estades s'hauran de fer entre el 2 de gener i el 24 de juliol de 2020.

Les beques s’adjudicaran segons criteris de selecció establerts en les bases de la convocatòria i la data límit per enviar les sol·licituds és fins al 14 de novembre.

L’Erasmus+ KA107 a països associats se suma als altres dos programes de beques per a la mobilitat professional internacional que ja ofereix el Servei d’Ocupabilitat: l’Erasmus+ Pràctiques i l’UAB Exchange Programme Traineeships.

Trobareu tota la informació sobre el programa Erasmus+ KA107 a països associats i el formulari de sol·licitud en línia al web del Servei d’Ocupabilitat.

Per tal de resoldre qualsevol dubte relacionat, podeu escriure a erasmus.practiques.ka107.so@uab.cat.