BeetOPEN-PI: els pianos oberts de l'Autònoma arriben a les xarxes

Teclat d'un piano

Cada any l'Autònoma organitza els dies dels Pianos Oberts, una iniciativa orgaintzada per diverses facultats per a posar a l'abast a tots els membres de la comunitat educativa diversos pianos perquè els puguin tocar lliurement. Enguany, aquesta activitat, que commemora el 250è aniversari de Beethoven, es trasllada a les xarxes.

30/03/2020

La iniciativa "Pianos en obert", organitzada per diverses facultats de la UAB, es trasllada també a les xarxes

Una epidèmia sanitària mai viscuda en els darrers cent anys ens priva de poder gaudir de la música en directe al campus. Sortosament som en una part del món en què la majoria de la població es pot confinar a casa ‘seva’; no és així, ni per a tothom ni en totes les latituds, que l’hauran de passar amb moltes més penes i costos. Ni en les pandèmies deixem de ser uns privilegiats i privilegiades.

Els pianos, cedits pel Concurs “Maria Canals”, havien de dur la música en directe a nou facultats: Filosofia i Lletres, Ciències, Economia i Empresa, Dret, Ciències de l’Educació, Polítiques i Sociologia, Traducció i Interpretació i Biociències. Atès que no serà possible gaudir-ne “in vivo”, us proposem d’escoltar fragments coneguts d’algunes peces de Beethoven, ordenades per número d’opus.