Arriba la Setmana del Talent Audiovisual amb representació de la UAB
10/11/2017
Aquests dos projectes, prèviament seleccionats en el pitching propi de la Facultat celebrat al juliol, representaran la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB en el pitching que uneix la indústria del sector audiovisual i el talent emergent de les universitats. En total són 24 els projectes que es presentaran classificats segons la tipologia de la proposta: Ficció, No-Ficció- Format Tv i Noves Finestres.
La Setmana del Talent Audiovisual és una iniciativa pionera que pretén convertir-se en un espai de trobada entre professionals i estudiants universitaris que estan portant a terme projectes audiovisuals. Aquesta proposta, que compta amb la participació de 12 centres universitaris de Catalunya, el clúster de l’audiovisual de Catalunya i nombroses empreses i entitats participants, té com a principal objectiu fer aflorar el talent dels estudiants i facilitar el seu contacte amb productors, televisions, conglomerats de comunicació i distribuïdors per donar viabilitat i finançament a les propostes presentades des de les aules.
Més enllà del pitching, la Setmana del Talent Audiovisual també oferirà diverses conferències i taules rodones dedicades a estudiar els casos d'èxit de diferents projectes audiovisuals així com jornades que abordaran models audiovisuals d'altres països.
Més informació a Setmana Talent Audiovisual