Alumnes de la Facultat guanyen el Premi Nestlé de Comunicació en Sostenibilitat

Premi Nestlé de Comunicació en Sostenibilitat
La campanya es va desenvolupar dins l'assignatura "Creativitat en publicitat i RR.PP" de tercer curs del grau en Publicitat i RR.PP i s'hi va estar treballant des del mes d'octubre del 2018.

06/02/2019

La Laura Cano, la Carla Domínguez, la Carla Campderà i la Júlia Font, estudiants de tercer de Publicitat i R.P, són les guanyadores del concurs de Comunicació en Sostenibilitat organitzat per Nestlé España.

Els premis es van entregar el dilluns 4 a la seu de Nestlé en un acte presidit per Jacques Reber, el director general de la companyia Nestlé España i per Neus Martínez, la Directora de Comunicació. L'acte també va comptar amb la presència de Carlos Moyano, cap de Comunicació Corporativa; Miquel Campmany, responsable de Comunicació Màrqueting; Cristina Pol, de l'àrea de comunicació corporativa i de Camil Roca, el director creatiu executiu d'Ogilvy Barcelona.

En el concurs hi van participar 180 alumnes de tres universitats: la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat Pompeu Fabra i Elisava. En una primera fase, cada universitat va escollir 3 propostes finalistes que es van presentar a Nestlé el dia 17 de gener. Aquestes 9 campanyes són les que optaven al premi.

Les propostes "Brotes verdes" presentada per un grup d'alumnes de la UPF i "Re-Born" d'Elisava van quedar com a finalistes i es van emportar un premi de 2.000 € cadascuna. La proposta "No hay mejor espacio que nuestra tierra" del grup de la UAB, fou escollida com la proposta guanyadora i es va emportar 5.000€.

La campanya es va desenvolupar dins l'assignatura "Creativitat en publicitat i R.P" de tercer curs del grau en Publicitat i RR.PP i s'hi va estar treballant des del mes d'octubre del 2018. Els alumnes es van dividir en equips d'entre 3-4 estudiants i el mes de desembre es va fer la selecció de les 3 propostes finalistes. Les altres dues propostes escollides per representar a la facultat foren les de "Followers del planeta" defensada per Daniela Chillida, Carla Moix i Marta Vidal i "Nes-Day" de Maria Altés, Clàudia Ballano, Marta Peña i Aina Suárez. La feina va estar tutoritzada pels professors Leonor Balbuena, Mariano Castellblanque, Anna Fajula i Robert Rabanal.

El director creatiu executiu d'Ogilvy Barcelona, Camil Roca, va voler destacar l'alt nivell de les campanyes presentades per les alumnes de la nostra facultat.

Ens alegrem moltíssim que tot anés tan bé i enhorabona pel premi!