Alfred Mauri s’acomiada de la direcció de l’Escola

Alfred Mauri s'acomiada de la direcció de l'Escola

Alfred Mauri ha traspassat el seu càrrec a Joan Pérez, després d’haver treballat al centre durant més de 15 anys. Amb motiu de la seva jubilació, l’exdirector ha deixat una reflexió per aquesta nova etapa assegurant que seguirà “col·laborant puntualment en alguns projectes”.

06/03/2018

El passat dimecres 28 de febrer de 2018, va ser l’últim dia d’Alfred Mauri com a director de l’Escola Superior d’Arxivística i Gestió de Documents de la UAB. Mauri, qui va començar en el projecte de l’Escola des de l’any 2002 i va participar activament en la millora en arxivística de la Fundació UAB, va assumir la direcció del centre l’1 de gener de 2017.

En una comunicació, Alfred Mauri ha agraït el suport, la confiança i el tracte de tota la comunitat FUAB i fa un balanç positiu del seu pas per l’Escola, destacant-ho com un entorn “amable i enriquidor professional i personalment”.

L’exdirector ha assegurat que continuarà “col·laborant puntualment en alguns projectes de la FUAB” al llarg de l’any, sobretot pel que fa a la millora de la qualitat i de la gestió de la documentació.