Adaptació del Pla de contingència de la UAB a la Facultat

Pla de contingencia

El passat 21 de juliol el Consell de Govern de la UAB va aprovar el Pla de Contingència i Protocol d’Organització de la UAB.

30/04/2020

El passat 21 de juliol el Consell de Govern de la UAB va aprovar el Pla de Contingència i Protocol d’Organització de la UAB. Des de l’equip de deganat s’està treballant per adaptar i desenvolupar aquest Pla, que deixa als Centres la tasca de concretar aspectes com la circulació dins de l’edifici o la neteja de l’equipament informàtic. Aquesta adaptació serà comunicada al conjunt de la comunitat de la Facultat tot començar el mes de setembre.

Alguns aspectes a destacar del Pla de la UAB i de les nostres instruccions són, en aquests moments, els següents: 


-    L’ús de la mascareta serà obligatori per l’alumnat a l’interior de l’aula. Es recomana de forma prioritària la neteja de les mans. Hi haurà gel hidroalcohòlic a les entrades de l’edifici, aules, biblioteca i serveis, així com als llocs d’atenció al públic  
-    L’entrada a l’aula i l’inici de la classe, i la finalització i sortida es farà de forma esglaonada segons una escaleta que distingirà entre aules parells i imparells, i nom dels seminaris, per contribuir a evitar possibles aglomeracions als passadissos. Es recomanarà al professorat no fer descans a mitja classe. 
-   La circulació a l’interior de l’edifici de la Facultat per part de l’alumnat seguirà el sentit de les agulles del rellotge: entrada per la porta principal per La Llossa (plaça) contigua a la Biblioteca i sortida per les portes laterals adjacents a la Plaça Cívica. S’està treballant des de l’Administració de Centre i l’SLIPI per a una correcta senyalització. 

  • L’entrada a l’edifici B es realitzarà des de l’entrada principal (per La Llossa), que consta d’un gran vestíbul. La porta més propera a la Facultat de Polítiques serà exclusivament d’entrada, mentre que la de la dreta serà exclusivament de sortida (a utilitzar en el cas de què es vagi a la Sala d’Actes, o la Biblioteca). 
  • La sortida de les Aules es realitzarà per les portes del lateral de l’edifici a prop de la Plaça Cívica. A la planta -1 s’adequarà la sortida d’emergència com a sortida ordinària. 
  • S’inhabilitaran els bancs i l’espai de la sortida lateral de la Facultat, per a què aquest estigui transitable en el moment en el què se surti de les aules.  

-    Es repartirà al professorat micròfons de solapa d’ús individual amb cable (que es connectaran a l’ordinador de l’aula i als cables d’allargament segons l’autonomia desitjada). El professorat podrà connectar per cable el seu ordinador portàtil si prefereix fer ús del seu equipament informàtic particular. Hi haurà esprais de neteja de material informàtic a l’aula.