Coneix les representants de l’Escola a l’EMCup 2019

Representants de l'EUTDH a l'EMCUP 2019
L’Escola ja té les seves quatre participants a 11ª edició de la competició europea més important d’escoles hoteleres. Alexandra Requejo, Carla Bujan, Jana Reig i Yasmina Valera són les estudiants de Grau que hauran de preparar la seva candidatura al voltant del tema #GetRealEducation.

03/10/2018

Les estudiants de 4rt curs, Alexandra Requejo, Jana Reig i Yasmina Valera, del Grau en Direcció Hotelera, i Carla Bujan, del Grau en Turisme, són les representants de l’Escola a l’EMCup 2019.

Com en anteriors edicions, el coach de les participants serà Albert Vancells, coordinador dels Graus de Turisme i Turisme en Anglès.

Les participants es varen trobar per primer cop el 26 de setembre, en una reunió, per començar a encarar la 11ª edició de la competició, que enguany s’enfoca en la innovació aplicada a la formació acadèmica del sector turístic: “Get real... education. Old School vs. New School”.

Les alumnes ja han començat a preparar la primera fase de proves de la competició, que consisteix en donar visibilitat a la seva candidatura a través de les xarxes socials, sota el nom de “The Empowered”. El seu compte a Instagram és @emcup2019_eutdh_uab, des d’on ja es poden seguir i veure la seva activitat.

Les tasques que s’han de realitzar en aquesta primera fase són la creació d’un vídeo-presentació del grup, o la redacció d’un paper on s’analitzi el tema d’aquesta edició i s’exposi el seu punt de vista. Posteriorment, tots els participants viatjaran a Maastricht (Països Baixos), els dies 16 i 19 de febrer de 2019, on es portarà a terme la resta de reptes de la competició.

Com cada any, els organitzadors de l’EMCup conviden a participar a representants de més de 35 escoles d’hoteleria d’Europa, provinents de 25 països diferents. La competició és una iniciativa d’HotelloTOP, una xarxa internacional d’exalumnes d’hoteleria.

L’Escola de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB ha enviat als seus estudiants a la competició en fins a 6 ocasions diferents, obtenint l’any passat un dels seus millors resultats amb la 2a posició i guanyant els premis a la millor “introduction movie” i al millor “networker”.