IMGRADUACIONS2019

Ajornat l'acte de Graduació de l'alumnat de Comunicació Audiovisual (Promoció 2015-2019)

Davant la situació d’incertesa envers la convocatòria de vaga del divendres 18 d’octubre i els possibles talls en les carreteres i transports per arribar a la UAB, la Facultat de Ciències de la Comunicació ha decidit ajornar l’acte de graduació del grau de Comunicació Audiovisual – promoció 2015 - 2019- que havia de tenir lloc aquest divendres 18 d'octubre al divendres 8 de novembre a les 18h a l’Aula Magna de la Facultat. La decisió s'ha pres per tal de poder garantir que l’acte es celebrarà amb total normalitat.

Lamentem els inconvenients que aquest fet us pugui causar i desitgem que tots els inscrits hi pugueu assistir. Us preguem que en cas contrari ens aviseu tan bon punt us sigui possible.

Quedem a la vostra disposició per a qualsevol aclariment

Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona

Nota informativa de l'Equip de Govern

Com a continuació a la nota informativa del passat dilluns 14 d'octubre i en el context de mobilitzacions continuades en resposta a la sentència del Tribunal Suprem, l'Equip de Govern insta a ajornar, en la mesura del possible, les activitats acadèmiques avaluables i d'assistència obligatòria durant tota aquesta setmana.

InauguracioCurs2019+

La Dra. Nuria Oliver inaugura el curs a la Facultat

L'acte d'inauguració va tenir lloc el 10 d'octubre, a les 16.30 h, a l'Aula Magna, amb una xerrada sobre "Intel·ligència artificial: ficció, realitat i somnis" per part de la Dra. Nuria Oliver, autoritat mundial en intel·ligència artificial.

LaBellesadelaMaquina

Ajornat l'acte d'inauguració de l'exposició “La bellesa de la màquina”

L'exposició “La bellesa de la màquina”, organitzada per la Fundació Naturgy, que s'havia d'inaugurar aquest dijous, 17 d'octubre, s'ha ajornat fins a propera data. La mostra, que es pot veure des del dia 7 d'octubre, a l'Hemeroteca General i Biblioteca de Comunicació de la UAB, gira entorn la fotografia industrial de Ramon de Baños i permet redescobrir a l’artista en una vessant diferent de la de pioner del cinema català.

IsabelMuntane

Isabel Muntané, guardonada amb el Premi Aspàsia 2019

Isabel Muntané, professora del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura, ha estat reconeguda per la seva trajectòria en l’àmbit de la comunicació i l’activisme social amb el Premi Aspàsia 2019 en defensa de l’equitat de gènere.

Setmana Accés Obert 2019

Setmana Internacional de l'Accés Obert

Del 21 al 27 d'octubre se celebra arreu del món la International Open Access Week, una iniciativa anual per promoure l’accés obert (AO) en el món acadèmic i de la recerca.

Serveis que t'interessen

SESSIÓ INFORMATIVA INTERCANVIS OUT 2021