Eleccions Claustre 2021

Convocades les eleccions al Claustre de la UAB

Les eleccions al Claustre de la UAB es desenvoluparan pel sistema de votació electrònica els dies 17 i 18 de març de 2021. En aquestes eleccions, es renoven tots el membres electes representants dels quatre sectors electorals.

Concurs

La UAB convoca una nova edició del concurs Tesi en 4 minuts

L’Escola de Doctorat ha organitzat una nova edició del concurs Tesi en 4 minuts, dirigit a estudiants de doctorat de la UAB. El repte consisteix en explicar oralment la seva recerca durant un temps màxim de 4 minuts, emprant un llenguatge entenedor, per a un públic en general. Les persones interessades poden inscriure’s del 4 al 22 de març de 2021.

Serveis que t'interessen

Avís Modificació de matrícula

Modificació de matrícula assignatures 2n quadrimestre

Les modificacions de les assignatures les heu de fer a través de l’opció “Automodificació de matrícula” de la intranet http://sia.uab.cat