El curs 2020-21 a la facultat: presencialitat a tots els cursos cada 15 dies

La Facultat ha planificat el pròxim curs 2020-21 amb el criteri principal d’assegurar la seguretat de tothom, però també l’assistència del màxim d’alumnes el màxim de dies possibles. En conseqüència, la docència de grau s’impartirà en modalitat semipresencial, és a dir, una part presencial i una part a distància. El curs començarà el 14 de setembre, excepte els de primer que ho faran el 5 d’octubre.

Vista aèria del campus de la UAB

La UAB reobre tots els serveis dels campus

La UAB reobre tots els serveis dels campus a partir del dia 6 de juliol, amb la reincorporació progressiva de tot el personal organitzat en torns per tal de garantir la salut dels treballadors en relació a la covid-19.

Fem FCCUAB

Tots junts #FemFCCUAB

Des de la Facultat de Ciències de la Comunicació posem en marxa la iniciativa #FemFCCUAB per fer front als difícils moments que estem passant. Tots els membres de la facultat podeu enviar els vostres relats, poemes, imatges, reflexions, etc. En farem un recull que anirem actualitzant i que podreu llegir aquí.

Serveis que t'interessen

OBERTURA DE L'ATENCIÓ PRESENCIAL AMB CITA PRÈVIA

A partir del dilluns 29 de juny Reobertura de la Gestió Acadèmica a través de la Cita Prèvia.
El nostre horari d'atenció serà dilluns, dimecres i divendres de 10h a 13h.

També us continuarem atenent des del correu electrònic ga.c.comunicacio@uab

-------------
NOVA DATA DE LLIURAMENT DEL TFG

Amb motiu del Covid-19, s'ha decidit una nova data de lliurament del TFG: divendres 19 de juny a les 23:59h.

Veure més avisos