Imatge Pitching Facultat

Torna el Pitching audiovisual de la Facultat!

Es celebra una nova edició del Pitching audiovisual de la Facultat on els projectes seleccionats participaran a la Setmana del Talent Audiovisual organitzada pel Clúster Audiovisual de Catalunya.

Cinto Niqui

Premi a l'excel·lència professional per al professor Cinto Niqui

Cinto Niqui, professor del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat de la UAB, ha rebut el premi a l'excel·lència professional dels XXI Premis Connexió, que distingeixen institucions, empreses i professionals que han tingut un paper destacat en les telecomunicacions i les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC).

Serveis que t'interessen

PUBLICADES LES RESOLUCIONS D'ACCÉS PER CANVI D'ESTUDIS UNIVERSITARIS ESPANYOLS I PER CANVI D'ESTUDIS UNIVERSITARIS ESTRANGERS

En data 16/06/2022 s'han publicat les resolucions d'accés per canvi d'estudis universitaris espanyols i per canvi d'estudis universitaris estrangers. Les podeu consultar als següents links:

Veure més avisos

Més informació UAB