uabmedia

Anna López i Marc Izaga guanyen el concurs per la nova imatge d'UABmèdia

Els estudiants del Grau de Periodisme Marc Izaga i Anna López han guanyat el concurs convocat per a la Facultat per a la renovació de la imatge d'UABmèdia amb una proposta contemporània, conceptual, simple, potent, minimalista i molt entenedora i que s'escau als propòsits de passió, atreviment, actualitat i qualitat que es vol potenciar amb la nova imatge.

Heidi Johanna Rojas en su vereda, La Cabaña, en Mariquita, norte del Tolima

Un TFG de la Facultat esdevé una exposició al Centre Cívic Guinardó

El Projecte Berracas protagonitza l'exposició audiovisual i documental de la XXV edició del Festival d’Art Emergent Stripart al Centre Cívic Guinardó. Aquest projecte recull testimonis de dones colombianes sobre el conflicte d’aquell país. Aquesta iniciativa ha estat finançada per l'Institut Català Internacional per la Pau (ICIP) a la seva convocatòria d'investigació del 2018 i actualment compta amb el finançament de la Fundació Autònoma Solidària (FAS) de la UAB.

Serveis que t'interessen

Avís Resolució Canvi d'estudis

Resolució d'accés canvi d'estudis curs 2021-22

Les persones admeses rebran un correu electrònic (la última setmana de juny aproximadament) amb tota la informació referent a la matrícula.

Canvi d'estudis  espanyols curs 2021/22

Canvi d'estudis amb titulacions estrangeres curs 2021/22