Actualitat
Resultats de la cerca
Mostrant coincidències amb:
La Dra. Lorena Chanes participa en el seminari de la Fundació Tatiana sobre el llibre Neurociència de la consciència
03 02 2026
La Dra. Lorena Chanes, investigadora del Departament de Psicologia Clínica i de la Salut de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), va participar recentment com a ponent en el seminari organitzat per la Fundació Tatiana sobre el llibre Neurociencia de la Conciencia: Una visión crítica de su abordaje científico actual (Tecnos, 2025). L’acte es va celebrar a Madrid el 21 de gener de 2026 i va reunir especialistes en neurociència, filosofia i disciplines afins per debatre sobre els enfocaments contemporanis de l’estudi de la consciència humana.
L'article del mes de gener: irritabilitat i pràctiques parentals com a mediadors entre les funcions executives i els problemes oposicionistes i obsessiu-compulsius en infants en edat preescolar
02 02 2026
La Comissió de Recerca i Comunicació del Departament de Psicologia Clínica i de la Salut ha escollit “Irritability and parenting practices as mediators between executive functions and oppositional and obsessive-compulsive problems in preschool children” com article del mes de gener.
Segon Seminari d'Innovació Docent del Departament de Psicologia Clínica i de la Salut, "IA i salut: de l'aula a la pràctica clínica"
21 01 2026
Va tenir lloc el passat 10 de desembre de 2025 i va ser organitzat per Dimitra Anastasiadou, responsable d’innovació docent del departament i hi van assistir una vintena de persones entre professorat de psicologia i estudiantat de la UAB. L’objectiu del seminari va ser reflexionar sobre les implicacions ètiques, científiques i pràctiques de la intel·ligència artificial (IA) i el seu potencial per millorar la formació en salut i la futura pràctica clínica de l’estudiantat.
2025: un any de productivitat científica excepcional al Departament de Psicologia Clínica i de la Salut
21 01 2026
Al llarg de l'any, la Comissió de Recerca i Comunicació ha dut a terme un seguiment exhaustiu de la producció científica del personal investigador del Departament mitjançant la iniciativa «L'article del mes», una acció divulgativa que tindrà continuïtat durant el 2026.
L'article del mes de desembre: noves maneres d'avaluar l'eficàcia de les teràpies psicològiques en el dolor crònic
13 01 2026
La Comissió de Recerca i Comunicació del Departament de Psicologia Clínica i de la Salut ha seleccionat “An ecological momentary assessment study examining the efficacy of third-wave cognitive behavioral therapies on different indices of pain-related outcomes” com a article del mes de desembre.