Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Departament de Matemàtiques

Barcelona Mathematics and Machine Learning Online Colloquium Series (b=M2L) 2026

31 gen. 2026
Compartir a Bluesky Compartir a LinkedIn Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Cicle de col·loquis Barcelona Mathematics and Machine Learning, organitzat pel Departament de Matemàtiques de la Universitat Autònoma de Barcelona

Barcelona Mathematics and Machine Learning 2026
Deep Neural Cryptography (Adi Shamir)

El cicle Barcelona Mathematics and Machine Learning Colloquium Series (b=M2L) pretén apropar a un públic general de matemàtics, informàtics i estudiants interessats les interaccions entre les matemàtiques i l'aprenentatge automàtic, així com els seus últims desenvolupaments. Quines són les matemàtiques darrere de l'aprenentatge automàtic? Què pot fer l'aprenentatge automàtic per als matemàtics?

Aquesta activitat està organitzada pel Departament de Matemàtiques de la Universitat Autònoma de Barcelona amb l'objectiu de reunir les universitats i centres de recerca de Barcelona amb la comunitat global. Tothom és benvingut a unir-se i contribuir!

La nova edició del b=M2L, Barcelona Mathematics and Machine Learning Online Colloquium Series, ja està preparada. Tindrem:

  • 16 Feb, 14:00 - Adi Shamir  - Deep Neural Cryptography
  • 12 Mar, 14:00 -  Carlos Simpson - Reinforcement learning for proofs
  • 27 Apr, 15:00 - Charles Fefferman (Fields 1978) - Personal encounters with machine learning

Podeu trobar els abstracts i més informació a: https://mat.uab.cat/bM2L

Si ja us vau inscriure l'any passat (i no vau demanar que s'esborressen les vostres dades), rebreu l'enllaç de Teams directament.

Si voleu inscriure-vos, podeu fer-lo clicant ací.

Podeu veure els vídeos de les xerrades anteriors al canal de Youtube del Departament de Matemàtiques.

Contacte: Roberto Rubio (roberto.rubio AT uab.cat)

Més informació a  https://mat.uab.cat/bM2L

Shamir, Deep Neural Cryptography

Dins de: