Vés al contingut principal

Resultats de la cerca

• Imatge Tesi

Defensa Tesi Marcela Eliana Saa Espinoza

"Imatges i idees de joventut. Genealogia del cos jove a Xile (1906-1990)"

• imatge beques

Beques col·laboració 2022-2023

Oberta la Convocatòria de les Beques de Col·laboració en Departaments per al curs 2022-2023.

Aquestes beques estan destinades a facilitar als estudiants matriculats al darrer curs del grau o bé al primer curs del Màster la seva incorporació a tasques de suport de recerca a departaments.

• Acte Inaugural

Acte Inauguració Màster Oficial

“Cambio climático y migraciones”. Conferència Inaugural del Màster d’Antropologia a càrrec de Miguel Pajares

• Imatge inauguracio master creole

Inauguració Màster Oficial d'antropologia CREOLE

El proper dia 3 d’Octubre de 2022  ales 16h, tindrà lloc la inauguració del Màster oficial d’antropologia “recerca avançada i intervenció social” - Máster europeu “Creole” a l’aula 203 de la Facultat Filosofia i Lletres. El professor de la URV i director del Medical Anthropology Research Center, el Dr. Àngel Martínez Hernáez, farà la lliçó inaugural.

El eco del mundo: el náufrago, las apariciones de Garabandal y la crisis de la presencia.