Dos investigadors del CIMITEC, en el top 100 del seu camp segons Microsoft Academic
Jordi Bonache i Ferran Martin 07.03.2012 Investigar  -  Jordi Bonache i Ferran Martín, membres del CIMITEC (Centre de TECNIO) i professors del Departament d'Enginyeria Electrònica de la UAB, figuren entre els 100 primers investigadors en producció i impacte científic en el camp de l'Enginyeria Elèctrica i Electrònica, referit als darrers 10 anys, segons el ranking de l’eina de cerca Microsoft Academic Search.

Jordi Bonache i Ferran Martín han orientat la seva activitat de recerca els ultims 10 anys al camp de l'enginyeria de microones, i en particular al desenvolupament de nous components, circuits de comunicacions i antenes basats en conceptes que es deriven dels anomenats metamaterials. Són els investigadors espanyols amb més citacions a les revistes de referència en el seu camp, IEEE Transactions on Microwave Theory and Techniques i IEEE Microwave and Wireless Components Letters, amb 8 publicacions situades entre els 10 treballs més citats d'investigadors espanyols en aquestes revistes, publicats els últims 10 anys, segons la Web of Knowledge.

Un d'aquest treballs (publicat l'any 2005 i amb 214 citacions), figura a la posició 8 dels articles més citats a IEEE Transactions on Microwave Theory and Techniques a tot el món els últims 10 anys, i un altre (publicat l'any 2004 i amb 177 citacions) figura a la segona posició a la revista IEEE Microwave and Wireless Components Letters. Ferran Martín i Jordi Bonache figuren a la primera i tercera posició, respectivament, de la llista d'autors espanyols amb més producció científica en aquestes revistes en els últims 10 anys.
Microsoft Academic Search
 Convertir a PDF