Certificat de llengües de les universitats de Catalunya (CLUC)
14.12.2012 General  -  La primera convocatòria d'aquest examen té lloc el febrer de 2013 a les universitats catalanes, entre les quals el Servei de Llengües de la UAB.

L'examen CLUC d'anglès és un examen multinivell que avalua i certifica el nivell de les quatre destreses lingüístiques (expressió oral i escrita i comprensió oral i escrita) i d'ús de la llengua. Així, doncs, fent un únic examen d'anglès el candidat pot acreditar un nivell B1, B2.1 o B2 en funció dels resultats obtinguts en cadascuna de les parts. Si obté un nivell inferior al B1, no se li emet cap certificat; si, en canvi, obté un nivell superior al B2, se li acredita només el B2. A més, al certificat també s'hi desglossen les notes per destreses.

Trobaràs més informació sobre l'examen a clucangles.wordpress.com.

Convertir a PDF
Anar a Notícies