Noves jornades de bio-recerca
02.06.2015 Divulgació  -  Noves jornades interdepartamentals sobre la bio-recerca

Del 2 al 5 de juny es celebren les noves jornades de bio-recerca a la sala de Graus de la facultat de Ciències i Biociències.

La trobada està organitzada pels departaments de Biologia Animal, Vegetal i Ecologia (BABVE), Bioquímica i Biologia Molecular, Biologia Cel·lular, Fisiologia i Immunologia, Genètica i Microbiologia. L'event compta amb el suport de diverses empreses del sector com Merck Millipore, Miltenyi Biotec, Sarstedt o Panlab.

- 02/06/2015, conferència inaugural del professor investigador ICREA, Eduard Batlle
- 05/06/2015, conferència de cloenda del dr. Angel Raya, director del Centre de Medicina Regenerativa
Programa General Biojornades 2015 (9 MB)
Programa_General_Biojornades_BABVE_2015 (1 MB)