S’inaugura el nou servei BiciUAB!
18.04.2017 Mobilitat  -  Es posa en marxa el nou Servei BiciUAB al Campus

Recentment, la UAB ha posat en marxa el nou servei BiciUAB. Es tracta d’un centre integral de la bicicleta, ubicat a l’estació de FGC-Universitat Autònoma de Barcelona, que pretén fomentar l’ús d’aquest vehicle com a mitjà de transport quotidià i sensibilitzar sobre la necessitat de practicar una mobilitat més sostenible.

El BiciUAB ofereix una sèrie de serveis:

- Lloguer de bicicletes convencionals i elèctriques
- Assegurança ciclista BiciUAB
- Servei d’aparcament tancat
- Servei d’assessorament
- Servei de reparacions de bicis
- Punt d’autoreparació de bicis
- Venda de bicis i accessoris

A més, tot membre de la Comunitat Universitària (estudiants, PDI i PAS) podrà gaudir d’una revisió anual gratuïta. Per això cal que l’usuari/ària mostri el seu carnet UAB.

El Servei BiciUAB està obert:

- Els dimarts de 12.30h a 15.30h
- Els dijous de 12.30h a 14.30h

El Servei BiciUAB s’emmarca en el Projecte BiciUAB: El Projecte Integral de la Bicicleta a la UAB, que fou aprovat a l’octubre de 2014. Aquest Projecte recull tot un conjunt d’actuacions – a nivell d’infraestructures, aparcaments i serveis – amb l’objectiu de fomentar l’ús de la bici, com a mitjà de transport quotidià, per a accedir al Campus i desplaçar-se pel seu interior. El Projecte és la concreció de la cinquena línia estratègica del Pla de Mobilitat de la UAB relativa al foment i potenciació de la bici com a mode de transport en els nostres desplaçaments quotidians d’accés al Campus.

Amb la col·laboració de l’ATM, de FGC i Autocars FONT.

Podeu consultar més informació del Servei BiciUAB aquí.

Convertir a PDF
Anar a Notícies
Si tens algun dubte sobre una nota de premsa o desitges més informació
g.premsa@uab.es