Nou servei de bus entre les Terres de l’Ebre i el Campus de la UAB
24.10.2016 Mobilitat  -  L’operador de bus HIFE posa en marxa un servei de bus entre les Terres de l’Ebre i el campus de la UAB

L’empresa de transports HIFE ha posat en marxa un servei d’autobús des de les Terres de l’Ebre fins a la Universitat Autònoma de Barcelona (Campus de Bellaterra de la UAB).

Es tracta d’una prova pilot que va engegar el 23 de setembre i que finalitzarà el 23 de desembre. Hife preveu que si, un cop finalitzada la prova pilot, hi ha un mínim d’usuaris, el servei es mantindrà. Ara el servei inclou una parada a Barcelona, al carrer de Numància però si hi ha prou demanda, el servei anirà directament a Bellaterra. Aquest bus suposarà un estalvi en més d’una hora del temps de viatge per a arribar al campus de Bellaterra des de les Terres de l’Ebre. Actualment, per a fer aquest trajecte cal escollir entre diferents combinacions de transport públic, totes amb transbordament obligatori des de Barcelona.

El servei funcionarà:
               Els divendres lectius: UAB-Terres de l’Ebre (sortint de Vila Nord a les 15.15h)
               Els diumenges: Terres de l’Ebre-UAB (arribant a Vila nord a les 21.15h)

Tarifes
Pel que fa a les tarifes, es podrà utilitzar el mateix abonament de 10 viatges que s’utilitza per anar a Barcelona amb 2€ addicionals per a viatjar fins el Campus, resultant un preu total de bitllet de 10,50€ (Terres de l’Ebre-UAB).

El bitllet pot ser adquirit directament al bus tot i que es recomana disposar de la targeta descompte o de l’abonament virtual per aconseguir els màxims descomptes. Aquests títols poden ser adquirits directament al bus o mitjançant l’App d’Hife.

Consultar recorregut i horaris aquí

Més informació i compra de bitllets a la web de l’operador HIFE

Consultar el termòmetre horari del bus Terres de l'Ebre-UAB
 Convertir a PDF