Detall acord

COMISSIÓ ECONÒMICA 19-03-2024

Ordre del dia

 

  1. Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió de la Comissió Econòmica del dia 13 de febrer de 2024. [+]
  2. Informe sobre l’àmbit econòmic.
  3. Aprovació, si escau, sobre la proposta de relació de llocs de treball del PTGAS de la UAB a 31 de desembre de 2022. [+]
  4. Aprovació, si escau, sobre la proposta de modificacions de la relació de llocs de treball del PTGAS de la UAB. [+]
  5. Aprovació, si escau, de la proposta de participació de la UAB en l’associació Empresarial Multisectorial Innovadora para las Ciudades Inteligentes Smart City Cluster.  [+]
  6. Aprovació, si escau, de la proposta de participació de la UAB en l’associació de nova creació: Spanish Open Hardware Association (SOHA). [+]
  7. Aprovació, si escau, de la proposta de participació de la UAB en l’associació Plataforma One Health. [+]
  8. Informar el Ple del Consell Social per a la seva aprovació, si escau, de la proposta de cessió d’espais C5B Senar de la Facultat de Ciències de la UAB a l’Institut de Física d’Altes Energies (IFAE). [+]
  9. Informar el Ple del Consell Social per a la seva aprovació, si escau, de la proposta de cessió d’ús d’uns terrenys a LGAI Technological Center, SA. [+]
  10. Aprovació, si escau, de la proposta de ratificar les tarifes dels serveis no docents prestats per la Fundació Hospital Clínic Veterinari com a mitjà propi de la UAB per a l’any 2024. [+]
  11. Aprovació, si escau, de la proposta de complements retributius addicionals següents:

           11.1. Mèrits de docència del personal docent i investigador contractat. 1a. convocatòria AAI AQU Catalunya, per estimació de recurs. [+]

           11.2. Mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari i contractat. Avaluació 2022 categories Ramón y Cajal i Beatriz de Galindo. [+]

           11.3. Mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari. 1a. convocatòria AAI 2023 AQU Catalunya. [+]

           11.4. Mèrits de recerca del personal docent i investigador contractat. 1a. avaluació AQU Catalunya 2023. [+]

           11.5. Mèrits de recerca del personal investigador contractat. 1a. convocatòria AAI 2023 PI AQU Catalunya. [+]

  1. Informació i acord, si escau, de la relació de les licitacions i pròrrogues amb despesa pluriennal amb un pressupost base de licitació fins a 200.000 euros (IVA exclòs) corresponents al segon semestre de 2023. [+]
  2. Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 31 de desembre de 2023. [+]
  3. Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 29 de febrer de 2024. [+]
  4. Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost del Consell Social de la UAB a 29 de febrer de 2024. [+]
  5. Aprovació, si escau, de la proposta de despeses pluriennals corresponents a les contractacions següents: 

          16.1. Serveis esportius pel Servei d’Activitat Física de la UAB. [+]

          16.2. Pròrroga de l’Acord marc del Servei de disseny gràfic i producció d’elements promocionals de la UAB. [+]

          16.3. Pròrroga del Servei d’Assistència Sanitària. [+]

          16.4. Pròrroga del Servei de neteja dels edificis i dels espais exteriors de la UAB. [+]

          16.5. Servei d’assegurança d’accidents, d’assistència en viatge, de despeses mèdiques i de responsabilitat civil per a estudiants de la UAB. [+]

  1. Informació sobre els contractes formalitzats per la UAB corresponents al quart trimestre de l’exercici 2023.  [+]
  2. Torn obert de paraules.

 

Relació dels acords

1. Acta de la sessió del dia 13 de febrer de 2024.

S'acorda (Acord CE 13/2024):

Aprovar l’acta de la sessió de la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el dia 113 de febrer de 2024

 


3.  Relació de Llocs de Treball del Personal Tècnic, de Gestió i d’Administració i Serveis de la UAB a 31 de desembre de 2022.

Aquest punt queda diferit per una altra reunió de la Comissió Econòmica del Consell Social.

 


4. Modificació de la relació de llocs treball del PTGAS de la UAB.

Exposició de motius

Vist l’article 90 apartat c, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l'article 158 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3, apartat h del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord CE 79/2022 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de data 8 de juliol de 2022 en virtut del qual s’acorda: Primer. Establir que la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB aprovi les modificacions puntuals corresponents a la relació de llocs de treball del personal d’administració i serveis de la Universitat que es produeixin al decurs de cada exercici social per la variació del nombre de lloc de treball, del grup i/o dels complements inclosos en la relació inicial, prèvia proposta del gerent de la Universitat, així com la despesa que comporten. Segon. Establir que Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB aprovi anualment, a proposta del Consell de Govern de la UAB, la relació de llocs de treball del personal d’administració i serveis de la universitat.

Vista la proposta presentada per la gerència de la UAB sobre la modificació relativa a la Relació de Llocs de Treball del personal tècnic, de gestió i d’administració i serveis de la UAB (document 1).

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 14/2024):

Primer. Aprovar la modificació de la Relació de Llocs de Treball del Personal Tècnic i de Gestió d’Administració i Serveis de la UAB, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Comunicar aquest acord a la vicerectora d’Organització, al gerent, a la vicegerent de Persones i a la Cap de l’Àrea de Desenvolupament de Persones de la UAB, per tal que es portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


5. Participació de la UAB en l’associació Empresarial Multisectorial Innovadora para las Ciudades Inteligentes Smart City Cluster.

Exposició de motius

Vista la proposta de la vicerectora de Recerca on proposa la participació de la UAB en la “Asociación Empresarial Multisectorial Innovadora para las Ciudades Inteligentes Smart City Cluster”, la qual té com a objectiu, entre d’altres, promoure la idea de model de ciutat intel·ligent a base d’implantar solucions tecnològiques innovadores que poden proporcionar les empreses i universitats espanyoles, així com fer formació i divulgació sobre les avantatges d’incorporar aquestes metodologies.

Vist l’informe de de valoració estratègica realitzat per la part de la persona responsable de la proposta (document 1).

Atès que la participació de la UAB a l’Associació no comporta cap aportació econòmica ni la participació en els seus òrgans de govern.

Vist l’article 88 apartat f, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64, apartat t, dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2 apartat a, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord 47/2017 modificat per l’acord CE 98/2021, de 9 de juliol, de la Comissió Econòmica del Consell Social pel que fa als requeriments exigits per acordar la participació de la UAB en entitats amb personalitat jurídica pròpia.

Vist l’acord pres en la sessió del Consell de Govern de 12 de març de 2024 en virtut del qual s’acorda la participació de la Universitat Autònoma de Barcelona en l’Associació Empresarial Multisectorial Innovadora para las Ciudades Inteligentes Smart City Cluster i s’eleva la proposta al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic. 

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,

S'acorda (acord CE 15/2024):

Primer.  Aprovar la participació de la Universitat Autònoma de Barcelona en la “Asociación Empresarial Multisectorial Innovadora para las Ciudades Inteligentes Smart City Cluster”.

Segon.  Autoritzar el rector, o persona en qui delegui, perquè en nom i representació de la Universitat Autònoma de Barcelona, realitzi totes les actuacions necessàries per l’execució del present acord, incloses les esmenes o millores de caràcter tècnic que siguin necessàries.

Tercer.  Encarregar la vicerectora de Recerca l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Quart.  Comunicar el present acord al vicegerent de Recerca, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


6. Participació de la UAB en l’associació de nova creació: Spanish Open Hardware Association (SOHA).

Exposició de motius

Vista la proposta de la vicerectora d’Innovació, Transferència i Emprenedoria on proposa la participació de la UAB en l’associació de nova creació Spanish Open Hardware Alliance (SOHA), la qual té com a objectiu, entre d’altres, la interlocució qualificada, entre i dins de la societat civil i els seus poders públics representatius, la promoció de la investigació, formació, transferència, innovació, i el foment d’activitats de cooperació amb entitats nacionals i internacionals en l’àmbit del disseny hardware/software en obert.

Vist l’informe de de valoració estratègica realitzat per la part de la persona responsable de la proposta (document 1).

Atès que la participació de la UAB a l’Associació no comporta cap aportació econòmica ni la participació en els seus òrgans de govern.

Vist l’article 88 apartat f, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64, apartat t, dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2 apartat a, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord 47/2017 modificat per l’acord CE 98/2021, de 9 de juliol, de la Comissió Econòmica del Consell Social pel que fa als requeriments exigits per acordar la participació de la UAB en entitats amb personalitat jurídica pròpia.

Vist l’acord pres en la sessió del Consell de Govern de 12 de març de 2024 en virtut del qual s’acorda la participació de la Universitat Autònoma de Barcelona en  l’associació de nova creació: Spanish Open Hardware Association (SOHA) i s’eleva la proposta al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic. 

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,

S'acorda (acord CE 16/2024):

Primer. Aprovar la participació de la Universitat Autònoma de Barcelona en l’associació de nova creació Spanish Open Hardware Alliance (SOHA).

Segon.  Autoritzar el rector, o persona en qui delegui, perquè en nom i representació de la Universitat Autònoma de Barcelona, realitzi totes les actuacions necessàries per l’execució del present acord, incloses les esmenes o millores de caràcter tècnic que siguin necessàries.

Tercer.  Encarregar la vicerectora d’Innovació, Transferència i Emprenedoria l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Quart.  Comunicar el present acord al vicegerent de Recerca, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


7. Participació de la UAB en l’associació Plataforma One Health.

Exposició de motius

Vista la proposta de la vicerectora d’Innovació, Transferència i Emprenedoria on proposa la participació de la UAB en l’Associació Plataforma One Health (Una Sola Salud), la qual té com a objectiu, entre d’altres, contribuir a millorar l’estat de salut de la població mitjançant accions encaminades a facilitar el trànsit cap a un abordament integral de la salut alineat amb l’enfocament One Health promogut per l’aliança tripartida formada per l’Organització Mundial de la Salut, l’Organització Mundial en Sanitat Animal i l’Organització de les Nacions Unides per l’Alimentació i la Agricultura.

Vist l’informe de de valoració estratègica realitzat per la part de la persona responsable de la proposta (document 1).

Atès que la participació de la UAB a l’Associació comporta una aportació econòmica estimada de 150 euros anuals, que seran assumits per part del Vicerectorat competent en matèria de recerca.

Atès que la participació de la UAB no comporta participació en els òrgans de govern de l’associació.

Vist l’article 88 apartat f, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64, apartat t, dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2 apartat a, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord 47/2017 modificat per l’acord CE 98/2021, de 9 de juliol, de la Comissió Econòmica del Consell Social pel que fa als requeriments exigits per acordar la participació de la UAB en entitats amb personalitat jurídica pròpia.

Vist l’acord pres en la sessió del Consell de Govern de 12 de març de 2024 en virtut del qual s’acorda la participació de la Universitat Autònoma de Barcelona en l’associació Plataforma One Health i s’eleva la proposta al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic. 

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (acord CE 17/2024):

Primer.  Aprovar la participació de la Universitat Autònoma de Barcelona en l’associació Plataforma One Healht (Una Sola Salud).

Segon.  Aprovar l’aportació de 150 euros anuals, com a quota de soci de l’esmentada Associació la qual serà assumida per part del vicerectorat competent en matèria de recerca.

Tercer.  Autoritzar el rector, o persona en qui delegui, perquè en nom i representació de la Universitat Autònoma de Barcelona, realitzi totes les actuacions necessàries per l’execució del present acord, inclosa la signatura de la documentació requerida, i les  esmenes o millores de caràcter tècnic que siguin necessàries.

Quart.  Encarregar la vicerectora d’Innovació, Transferència i Emprenedoria l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Cinquè.  Comunicar el present acord al vicegerent de Recerca, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


8. Cessió d’espais C5B Senar de la Facultat de Ciències de la UAB a l’Institut de Física d’Altes Energies (IFAE).

Exposició de motius

Vista la proposta de la vicerectora de d'Innovació, Transferència i Emprenedoria de formalitzar amb l'Institut de Física d'Altes Energies (IFAE) un conveni de cessió d’ús d’espais.

Atès que l’IFAE és un consorci de dret públic que té per missió contribuir al coneixement sobre desenvolupament de la física d’altes energies i que coordina el projecte de la UE Horizon Europe INFRA-DEV "Einstein Telescope Preparatory Phase (ET-PP) ” de construcció del Telescopi Eintein (ET) d’ones gravitacionals.

Atès que els espais C5b-103, C5b-105, C5b-107 i C5b-109 de l’ Edifici C5B, titularitat de la UAB (identificats en el plànol annex com a document 1) actualment estan destinats a acollir una exposició interactiva permanent sobre Química, amb el corresponent equipament.

Atès que l’IFAE està interessat en ocupar els quatre espais esmentats per a la realització del projecte ET-PP.

Atès que per poder dur a terme la cessió d’ús dels espais mencionats a l’IFAE, la UAB ha de traslladar l’exposició permanent de Química a uns nous espais del Campus, els espais C5 parell, els quals hauran d’acomodar-se i equipar-se.

Atès que la UAB i l’IFAE consideren adient la signatura d’un conveni per regular la cessió dels drets d’ús dels esmentats espais.

Atès que l’IFAE requereix gaudir de l’autorització d’ús dels espais anteriorment descrits.

Vist l’article 92 de la Llei 33/2003, del Patrimoni de les Administracions Públiques.

Vist l’article 28 del decret legislatiu 1/2002, de 24 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la llei de patrimoni de la Generalitat de Catalunya.

Vist l’article 70 del decret 323/1983, de 14 de juliol, del reglament del patrimoni de Catalunya.

Vist l’article 89 apartat k de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vist l’article 207.2 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2. apartat g, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.

Atesa la conformitat de la gerència i el Gabinet Jurídic.

Vist l’acord pres en la reunió del Consell de Govern de 12 de març de 2024 en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Autoritzar la cessió d’ús a la l'Institut de Física d'Altes Energies (IFAE) d’uns espais que es passen a identificar, en els següents termes:

  • Objecte: L'espai d'ús objecte de la cessió d’ús que es destinarà a l'IFAE, es la superfície de 351,52 m2 situats als espais C5b-103, C5b-105, C5b-107 i C5b-109 de l’ Edifici C5B ubicat a la finca registral núm. 45.279 del Registre de la Propietat de Cerdanyola del Vallès núm. 2.
  • Destinació: Els espais objecte de cessió d’ús hauran de ser destinats, de forma exclusiva, per part de l’IFAE per a la realització del projecte de preparació de la coordinació del projecte europeu ET-PP de construcció del Telescopi d’ones gravitacionals ET, l'estudi de les ones gravitatòries, i l'astronomia multimissatger mitjançant ones gravitatòries. En cap cas els espais podran ser dedicats a altres projectes o activitats de l’IFAE ni ocupats per persones no dedicades al projecte
  • Condicions econòmiques

                  * Cànon: El dret d’ocupació d’espais esdevé gratuït. Per tant, l’IFAE no vindrà obligat a abonar cap cànon a la UAB en concepte de contraprestació de la cessió de l’ús de l’espai. Aquesta exempció en el pagament del cànon és considerada per les parts com una aportació en espècie de la UAB per al sosteniment de l’IFAE, que es valora a raó de 10€ mensuals per metre quadrat ocupat per l’IFAE. L’import anual d’aquesta aportació en espècie és el següent (impostos no inclosos):

Ubicació metres cedits  m2 cedits  Cànon anual
10€/351,52m2/mes
 C5B   351,52 42.182,40 €

 

                  * Repercussió de despeses : L’IFAE no vindrà obligat a pagar a la UAB les despeses suportades per la universitat derivades de l’ús de l’espai cedit i de les despeses de manteniment, consums energètics i neteja. Aquesta aportació és considerada per les parts com una aportació en espècie de la UAB per al sosteniment de l’IFAE, i la seva valoració de les despeses, corresponent a l’any 2023 derivades de l’ús dels espais cedits i del ciutat. Aquests imports no inclouen impostos.

Ubicació metres cedits  m2 Despeses Despeses Despeses a repercutir l'any 2023
cedits  de l'espai ciutat
  cedit 8,67€/m2 
  50,27€/m2  
 C5B   351,52 17.670,91 € 3.047,68 € 20.718,59 €

 

                    *  Altres despeses: Indemnitzacions: L’IFAE vindrà obligat a pagar a la UAB una compensació corresponent a les despeses ocasionades a la UAB pel trasllat dels equipaments instal·lats en els espais mencionats a la clàusula 1ª objecte de la cessió, als nous espais del campus (C5 parell), així com pel condicionament d’aquest nous espais. El cost del trasllat i condicionament estimat és de 66.115,7 euros més IVA Consell de Govern (13.884,3 euros) que serà abonat per l’IFAE a la UAB a la signatura del present acord, prèvia presentació de la corresponent factura.

 

  • Termini de duració: La cessió tindrà una duració de quatre (4) anys des de l’1 de gener de 2024. Abans del termini de finalització, en cas que el projecte no estigui finalitzat, les parts poden renegociar les condicions i acordar-ne la renovació, fins un màxim de quatre anys addicionals, renovació que s’haurà de subscriure de forma expressa.

SEGON. Autoritzar el rector, o persona en qui delegui, perquè amb les més àmplies facultats pugui signar els documents públics i privats que siguin necessaris, amb les clàusules que consideri més adients, per donar compliment a aquest acord. TERCER. Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau. QUART. Encarregar la Vicerectora d'Innovació, Transferència i Emprenedoria l'execució i el seguiment de l'acord primer. CINQUÈ. Comunicar els presents acords a la vicegerència de Recerca, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva, 

S'acorda(Acord CE 18/2024):

Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

Primer.  Autoritzar la cessió d’ús a la l'Institut de Física d'Altes Energies (IFAE) d’uns espais que es passen a identificar, en els següents termes:

       a. Objecte: L'espai d'ús objecte de la cessió d’ús que es destinarà a l'IFAE, es la superfície de 351,52 m2 situats als espais C5b-103, C5b-105, C5b-107 i C5b-109 de l’ Edifici C5B ubicat a la finca registral núm. 45.279 del Registre de la Propietat de Cerdanyola del Vallès núm. 2.

       b. Destinació: Els espais objecte de cessió d’ús hauran de ser destinats, de forma exclusiva, per part de l’IFAE per a la realització del projecte de preparació de la coordinació del projecte europeu ET-PP de construcció del Telescopi d’ones gravitacionals ET, l'estudi de les ones gravitatòries, i l'astronomia multimissatger mitjançant ones gravitatòries. En cap cas els espais podran ser dedicats a altres projectes o activitats de l’IFAE ni ocupats per persones no dedicades al projecte.

       c. Condicions econòmiques:

           1. Cànon: El dret d’ocupació d’espais esdevé gratuït. Per tant, l’IFAE no vindrà obligat a abonar cap cànon a la UAB en concepte de contraprestació de la cessió de l’ús de l’espai. Aquesta exempció en el pagament del cànon és considerada per les parts com una aportació en espècie de la UAB per al sosteniment de l’IFAE, que es valora a raó de 10€ mensuals per metre quadrat ocupat per l’IFAE. L’import anual d’aquesta aportació en espècie és el següent (impostos no inclosos):

Ubicació metres cedits  m2 cedits  Cànon anual
10€/351,52m2/mes
 C5B   351,52 42.182,40 €

 

           2. Repercussió de despeses : L’IFAE no vindrà obligat a pagar a la UAB les despeses suportades per la universitat derivades de l’ús de l’espai cedit i de les despeses de manteniment, consums energètics i neteja. Aquesta aportació és considerada per les parts com una aportació en espècie de la UAB per al sosteniment de l’IFAE, i la seva valoració de les despeses, corresponent a l’any 2023 derivades de l’ús dels espais cedits i del ciutat. Aquests imports no inclouen impostos.

Ubicació metres cedits  m2 Despeses Despeses Despeses a repercutir l'any 2023
cedits  de l'espai ciutat
  cedit 8,67€/m2 
  50,27€/m2  
 C5B   351,52 17.670,91 € 3.047,68 € 20.718,59 €

 

           3. Altres despeses: Indemnitzacions: L’IFAE vindrà obligat a pagar a la UAB una compensació corresponent a les despeses ocasionades a la UAB pel trasllat dels equipaments instal·lats en els espais mencionats a la clàusula 1ª objecte de la cessió, als nous espais del campus (C5 parell), així com pel condicionament d’aquest nous espais. El cost del trasllat i condicionament estimat és de 66.115,7 euros més IVA (13.884,3 euros) que serà abonat per l’IFAE a la UAB a la signatura del present acord, prèvia presentació de la corresponent factura.

          d. Termini de duració: La cessió tindrà una duració de quatre (4) anys des de l’1 de gener de 2024. Abans del termini de finalització, en cas que el projecte no estigui finalitzat, les parts poden renegociar les condicions i acordar-ne la renovació, fins un màxim de quatre anys addicionals, renovació que s’haurà de subscriure de forma expressa.

Segon. Autoritzar el rector, o persona en qui delegui, perquè amb les més àmplies facultats pugui signar els documents públics i privats que siguin necessaris, amb les clàusules que consideri més adients, per donar compliment a aquest acord.

Tercer. Encarregar la vicerectora d’Innovació, Transferència i Emprenedoria l’execució i el seguiment de l'acord primer.

Quart. Comunicar el present acord a la vicegerència de Recerca, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


9. Cessió d’ús d’uns terrenys a LGAI Technological Center, SA.

Exposició de motius

Vista la proposta del vicerector de Campus i Sostenibilitat en relació amb la sol·licitud de LGAI Technological Center, SA pel que fa a l’autorització d’ús d’uns terrenys.

Atès que mitjançant escrit de data 15 de gener de 1990 la UAB va autoritzar el Laboratori General d’Assaigs i Investigacions a construir part de la carretera que voreja el Laboratori i l’aparcament associat i va autoritzar l’ús de l’aparcament esmentat als usuaris del Laboratori.

Atès que per acord número 40/2010 del Ple del Consell Social de data 28 d’octubre de 2010, la UAB va cedir l’ús a LGAI TECHNOLOGICAL CENTER, SA d’una porció del terreny annex a l’edifici on està radicat el Laboratori General d’Assaigs i Investigacions de Catalunya (LGAI) amb la superfície disponible necessària per donar ús a 450 places de pàrquing, aproximadament, per un termini de tres anys, la qual es va formalitzar en data 29 d’octubre de 2010 i, per tant, finalitzà el 29 d’octubre de 2013.

Atès que per acord número 72/2013 del Ple del Consell Social de data 28 de novembre de 2013, la UAB va cedir l’ús a LGAI TECHNOLOGICAL CENTER, SA d’una porció del terreny situat davant l’entrada de l’edifici on està radicat el Laboratori General d’Assaigs i Investigacions de Catalunya (LGAI) de superfície de 2.700 m2, corresponent a 132 places de pàrquing, aproximadament, per un termini de tres anys i, per tant, finalitzà el 3 de desembre de 2016.

Atès que per acord número CE 09/2017 del Ple del Consell Social de data 21 de febrer de 2017, la UAB va cedir l’ús a LGAI TECHNOLOGICAL CENTER, SA d’una porció del terreny situat davant l’entrada de l’edifici on està radicat el Laboratori General d’Assaigs i Investigacions de Catalunya (LGAI) de superfície de 2.700 m2, corresponent a 132 places de pàrquing, aproximadament, per un termini de 3 anys i, per tant, finalitzà el 3 de desembre de 2017.

Atès que per acord número PLE 91/2017 del Ple del Consell Social de data 20 de desembre de 2017, la UAB va cedir l’ús a LGAI TECHNOLOGICAL CENTER, SA d’una porció del terreny situat davant l’entrada de l’edifici on està radicat el Laboratori General d’Assaigs i Investigacions de Catalunya (LGAI) de superfície de 2.700 m2, corresponent a 132 places de pàrquing, aproximadament, per un termini d’un any 3 de desembre de 2017 fins el 3 de desembre de 2020, tot i que va ser finalment prorrogat fins el 20 de desembre de 2021 en virtut de resolució del rector d’11 de març de 2021.

Atès que per acord número PLE 65/2022 del Ple del Consell Social de data 21 de desembre de 2022, la UAB va cedir l’ús a LGAI TECHNOLOGICAL CENTER, SA d’una porció del terreny situat davant l’entrada de l’edifici on està radicat el Laboratori General d’Assaigs i Investigacions de Catalunya (LGAI) de superfície de 2.700 m2, corresponent a 132 places de pàrquing, aproximadament, per un termini de 2 anys, més dos possibles pròrrogues anuals, que van motivar 3 resolucions del rector, la última prorrogant l’autorització fins el 20 de desembre de 2024.

Vist l’article 92 de la Llei 33/2003, del Patrimoni de les Administracions Públiques.

Vist l’article 28 del decret legislatiu 1/2002, de 24 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la llei de patrimoni de la Generalitat de Catalunya.

Vist l’article 70 del decret 323/1983, de 14 de juliol, del reglament del patrimoni de Catalunya.

Vist l’article 89 apartat k de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vist l’article 207.2 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2. apartat g, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.

Atesa la conformitat de la gerència i el Gabinet Jurídic.

Vist l’acord pres en la sessió del Consell de Govern de 12 de març de 2024 en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Autoritzar l’ús de terrenys de titularitat de la UAB a LGAI Technological Center, SA:

  • Objecte: Porció del terreny situat davant l’entrada principal de l’edifici on està radicat el Laboratori General d’Assaigs i Investigacions de Catalunya, amb la superfície de 2.700 m2 per donar ús a 132 places de pàrquing, aproximadament (identificada en el plànol annex). (DOC)
  • Preu: 71.138,01 € (impostos inclosos) anuals.
  • Termini de duració: 3 anys, des del 21 de desembre de 2024.
  • Destinació: El destí del dret d’ús objecte d’autorització serà l’apartament de vehicles al voltant de l’edifici on està radicat el LGAI per als seus usuaris (132 places aproximadament).

SEGON. Autoritzar el rector, o persona en qui delegui, perquè amb les més àmplies facultats pugui signar els documents públics i privats que siguin necessaris, amb les clàusules que consideri més adients, per donar compliment a aquest acord. TERCER. Encarregar al vicerector de Campus i Sostenibilitat que faci el seguiment de l’acompliment d’aquest acord. QUART. Elevar al Consell Social el present acord, per tal que exerceixi les seves competències. CINQUÈ. Comunicar el present acord al Director d’Arquitectura i Logística.

Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva, 

S'acorda (Acord CE 19/2024):

Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

Primer. Autoritzar l’ús de terrenys de titularitat de la UAB a LGAI Technological Center, SA:

            a. Objecte: Porció del terreny situat davant l’entrada principal de l’edifici on està radicat el Laboratori General d’Assaigs i Investigacions de Catalunya, amb la superfície de 2.700 m2 per donar ús a 132 places de pàrquing, aproximadament (identificada en el plànol annex). (document 1).

            b. Preu: 71.138,01 € (impostos inclosos) anuals.

            c. Termini de duració: 3 anys, des del 21 de desembre de 2024.

            d. Destinació: El destí del dret d’ús objecte d’autorització serà l’apartament de vehicles al voltant de l’edifici on està radicat el LGAI per als seus usuaris (132 places aproximadament).

Segon. Autoritzar el rector, o persona en qui delegui, perquè amb les més àmplies facultats pugui signar els documents públics i privats que siguin necessaris, amb les clàusules que consideri més adients, per donar compliment a aquest acord.

Tercer. Encarregar al vicerector de Campus i Sostenibilitat que faci el seguiment de l’acompliment d’aquest acord.

Quart.  Comunicar el present acord al Director d’Arquitectura i Logística.


 10. Tarifes dels serveis no docents prestats per la Fundació Hospital Clínic Veterinari com a mitjà propi de la UAB per a l’any 2024.

Exposició de motius

Atès que la Fundació Hospital Clínic Veterinari (FHCV) és un mitjà propi d’aquesta Universitat, al qual se li encomanen els encàrrecs de gestió corresponents a la prestació de serveis necessaris per desenvolupar l’activitat docent i de suport a la recerca vinculada a la docència del Grau de Veterinària i dels diferents programes de postgrau en medicina veterinària d’animals de companyia i equins.

Vista la proposta presentada pel Vicerectorat d’Economia de la UAB pel que fa a les tarifes pels encàrrecs de gestió no docents prestats per la Fundació Hospital Clínic Veterinari (FHCV) de la UAB quan actua com a mitjà propi de la UAB i que la vigència de les mateixes és d’un any comptador des de l’1 de gener de 2024 (document 1).

Atès l’article 89 apartat i de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Atès l’article 123 dels Estatuts de la UAB.

Atesos els articles 15.6 i 28.3 apartat c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord 12/2024 pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern reunida amb data 22 de febrer de 2024, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Ratificar la tarifa única pels serveis no docents prestats per la Fundació Hospital Clínic Veterinari (FHCV) com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2024 amb efectes des de l’1 de gener de 2024, segons document que s’annexa. (DOC). SEGON. Elevar aquesta acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva, 

S'acorda (acord CE 20/2024):

Primer.  Ratificar la tarifa única pels serveis no docents prestats per la Fundació Hospital Clínic Veterinari (FHCV) com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2024 amb efectes des de l’1 de gener de 2024, d’acord amb el que consta en el  document 1.

Segon.  Encarregar al vicerector d’Economia l’execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.  Comunicar aquest acord a la vicegerència d’Economia, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


11.1. Complements retributius autonòmics per mèrits de docència del personal docent i investigador contractat. 1a convocatòria AAI AQU Catalunya, per estimació de recurs.

Exposició de motius

Vist els articles 72 i 90 de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64. m dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3.d del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

D’acord amb la Resolució REU/4129/2022, de 27 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i la certificació de la valoració dels mèrits individuals docents i de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques catalanes, meritats fins el 31 de desembre de 2022, per a l’assignació de les retribucions addicionals.

Vist el Decret 405/2006, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, que en el seu article 7 estableix que un cop certificada l'avaluació per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d'assignació al Consell Social.

Atès que l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) és competent per a l'avaluació dels mèrits de recerca del professorat universitari, a través de les seves comissions avaluadores de la Comissió d'Avaluació de la Recerca, i que també s’encarrega de notificar el resultat de l’avaluació a les persones interessades d’acord amb el procediment establert i comunica a cada universitat les avaluacions favorables obtingudes pel professorat respectiu, per tal que el Consell de Govern pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.

Ateses les certificacions emeses per AQU Catalunya referents als complements retributius autonòmics per mèrits de docència del professorat de la UAB (document 1).

Vist l’acord pres en la sessió del Consell de Govern de 12 de març de 2024 en virtut el qual s’acorden els complements retributius per mèrits de docència del personal docent i investigador contractat de la UAB per estimació de recurs i s’eleva la proposta al Consell Social perquè exerceixi les seves competències.

i s’eleva la proposta al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda  (Acord CE 21/2024):

Primer.  Aprovar els complements retributius autonòmics per mèrits de docència del personal docent i investigador contractat de la UAB que ha obtingut estimació positiva per estimació de recurs, d’acord amb el que consta al document 1.

Segon.  Encarregar a la vicerectora de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d'aquest acord.

Tercer.  Comunicar el present acord a l'Àrea de Gestió de Persones, per tal que porti a termes les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


11.2. Complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari i contractat. Avaluació 2022 categories Ramón y Cajal i Beatriz de Galindo.

Exposició de motius

Vist els articles 72 i 90 de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64. m dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3.d del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

D’acord amb la Resolució REU/4135/2022, de 27 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i als terminis de presentació de les sol·licituds d'avaluació de l'activitat investigadora del personal docent i investigador funcionari i contractat, per a períodes que hagin finalitzat com a màxim el 31 de desembre de 2022.

Vist el Decret 405/2006, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, que en el seu article 7 estableix que un cop certificada l'avaluació per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d'assignació al Consell Social.

Atès que l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) és competent per a l'avaluació dels mèrits de recerca del professorat universitari, a través de les seves comissions avaluadores de la Comissió d'Avaluació de la Recerca, i que també s’encarrega de notificar el resultat de l’avaluació a les persones interessades d’acord amb el procediment establert i comunica a cada universitat les avaluacions favorables obtingudes pel professorat respectiu, per tal que el Consell de Govern pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.

Ateses les certificacions emeses per AQU Catalunya referents als complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del professorat de la UAB (document 1).

Vist l’acord pres en la sessió del Consell de Govern de 12 de març de 2024 en virtut el qual s’acorden els complements retributius per mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari i contractat. Trams avaluats per AQU Catalunya 2022 categories Ramón y Cajal i Beatriz De Galindo i s’eleva la proposta al Consell Social perquè exerceixi les seves competències.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,

S'acorda  (Acord CE 22/2024):

Primer.  Aprovar els complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari i contractat de la UAB, categories Ramón y Cajal i Beatriz de Galindo, que ha obtingut estimació positiva, d’acord amb el que consta al document 1.

Segon.  Encarregar a la vicerectora de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d'aquest acord.

Tercer.  Comunicar el present acord a l'Àrea de Gestió de Persones, per tal que porti a termes les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


11.3. Complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari. 1a convocatòria AAI 2023 AQU Catalunya.

Exposició de motius

Vist els articles 72 i 90 de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64. m dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3.d del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

D’acord amb la Resolució REU/4135/2022, de 27 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i als terminis de presentació de les sol·licituds d'avaluació de l'activitat investigadora del personal docent i investigador funcionari i contractat, per a períodes que hagin finalitzat com a màxim el 31 de desembre de 2022.

Vist el Decret 405/2006, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, que en el seu article 7 estableix que un cop certificada l'avaluació per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d'assignació al Consell Social.

Atès que l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) és competent per a l'avaluació dels mèrits de recerca del professorat universitari, a través de les seves comissions avaluadores de la Comissió d'Avaluació de la Recerca, i que també s’encarrega de notificar el resultat de l’avaluació a les persones interessades d’acord amb el procediment establert i comunica a cada universitat les avaluacions favorables obtingudes pel professorat respectiu, per tal que el Consell de Govern pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.

Ateses les certificacions emeses per AQU Catalunya referents als complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del professorat de la UAB (document 1).

Vist l’acord pres en la sessió del Consell de Govern de 12 de març de 2024 en virtut del qual s’acorden els complements retributius per mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari. 1a convocatòria AAI 2023 AQU Catalunya i s’eleva la proposta al Consell Social perquè exerceixi les seves competències.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 23/2024):

Primer.  Aprovar els complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari de la UAB, 1a Convocatòria AAI 2023 AQU Catalunya, que ha obtingut estimació positiva, d’acord amb el que consta al document 1.

Segon.  Encarregar a la vicerectora de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d'aquest acord.

Tercer.  Comunicar el present acord a l'Àrea de Gestió de Persones, per tal que porti a termes les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


11.4. Complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del personal docent i investigador contractat. 1a avaluació AQU Catalunya 2023.

Exposició de motius

Vist els articles 72 i 90 de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64. m dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3.d del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

D’acord amb la Resolució REU/4135/2022, de 27 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i als terminis de presentació de les sol·licituds d'avaluació de l'activitat investigadora del personal docent i investigador funcionari i contractat, per a períodes que hagin finalitzat com a màxim el 31 de desembre de 2022.

Vist el Decret 405/2006, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, que en el seu article 7 estableix que un cop certificada l'avaluació per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d'assignació al Consell Social.

Atès que l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) és competent per a l'avaluació dels mèrits de recerca del professorat universitari, a través de les seves comissions avaluadores de la Comissió d'Avaluació de la Recerca, i que també s’encarrega de notificar el resultat de l’avaluació a les persones interessades d’acord amb el procediment establert i comunica a cada universitat les avaluacions favorables obtingudes pel professorat respectiu, per tal que el Consell de Govern pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.

Ateses les certificacions emeses per AQU Catalunya referents als complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del professorat de la UAB (document 1).

Vist l’acord pres en la sessió del Consell de Govern de 12 de març de 2024 em virtut del qual s’acorden els complements retributius per mèrits de recerca del personal docent i investigador contractat. 1a Avaluació AQU Catalunya 2023 i s’eleva la proposta al Consell Social perquè exerceixi les seves competències.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 24/2024):

Primer.  Aprovar els complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del personal docent i investigador contractat de la UAB, 1a Avaluació AQU Catalunya 2023, que ha obtingut estimació positiva, d’acord amb el que consta al document 1.

Segon.  Encarregar a la vicerectora de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d'aquest acord.

Tercer.  Comunicar el present acord a l'Àrea de Gestió de Persones, per tal que porti a termes les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


11.5. Complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del personal investigador contractat. 1a convocatòria AAI 2023 PI AQU Catalunya.

Exposició de motius

Vist els articles 72 i 90 de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64. m dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3.d del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

D’acord amb la Resolució REU/4135/2022, de 27 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i als terminis de presentació de les sol·licituds d'avaluació de l'activitat investigadora del personal docent i investigador funcionari i contractat, per a períodes que hagin finalitzat com a màxim el 31 de desembre de 2022.

Vist el Decret 405/2006, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, que en el seu article 7 estableix que un cop certificada l'avaluació per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d'assignació al Consell Social.

Atès que l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) és competent per a l'avaluació dels mèrits de recerca del professorat universitari, a través de les seves comissions avaluadores de la Comissió d'Avaluació de la Recerca, i que també s’encarrega de notificar el resultat de l’avaluació a les persones interessades d’acord amb el procediment establert i comunica a cada universitat les avaluacions favorables obtingudes pel professorat respectiu, per tal que el Consell de Govern pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.

Ateses les certificacions emeses per AQU Catalunya referents als complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del professorat de la UAB (document 1).

Vist l’acord pres en la sessió del Consell de Govern de 12 de març de 2024 en virtut del qual s’acorden els complements retributius per mèrits de recerca del personal investigador contractat. 1a Convocatòria AAI 2023 PI AQU Catalunya i s’eleva la proposta al Consell Social perquè exerceixi les seves competències.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 25/2024):

Primer.  Aprovar els complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del personal investigador contractat de la UAB, 1a Convocatòria AAI 2023 PI AQU Catalunya, que ha obtingut estimació positiva, d’acord amb el que consta al document 1.

Segon.  Encarregar a la vicerectora de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d'aquest acord.

Tercer.  Comunicar el present acord a l'Àrea de Gestió de Persones, per tal que porti a termes les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


12.  Relació de licitacions i pròrrogues amb despesa de pressupost genèric pluriennal amb un pressupost base de licitació fins a 200.000 euros (IVA exclòs) del segon semestre de l’any 2023.

Exposició de motius

Vistos els acords del Ple del Consell Social de 21 de febrer de 2017 (acord PLE 07/2017) i de 20 de desembre de 2017 (acord PLE 89/2017) mitjançant els quals es va aprovar la simplificació del procediment d’aprovació de despeses pluriennals pel que fa a l’adjudicació  de contractes administratius  fins a un import màxim de 200.000 euros.

Vista la relació de de les licitacions amb despesa pluriennal amb un pressupost base de licitació fins a 200.000 euros (IVA exclòs) corresponents al segon semestre de 2023 (document 1).

Vist l’acord 15/2024 pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 22 de febrer, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Informar favorablement la relació de licitacions amb despesa pluriennal amb un pressupost base de licitació fins a un import màxim de 200.000€ corresponents al segon semestre de 2023, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest a acords al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus l'execució i el seguiment d’aquests acords

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 26/2024):

La Comissió Econòmica del Consell Social es dona per assabentada de la relació de licitacions i pròrrogues pluriennals corresponents al segon semestre de 2023 que comporten despesa pluriennal fins a 200.000 euros, d’acord amb el que consta en el document 1.


13. Modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 31 de desembre de 2023.

Exposició de motius

Atesa la sol·licitud presentada per la Gerència de la UAB en relació a la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 31 de desembre de 2023 (document 1).

Vist l’article 89 apartat g, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Atès l’article 28.2 apartat b, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 27/2024):

Primer.  Aprovar les modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 31 de desembre de 2023, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerent d’Economia de la UAB, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


14. Modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 29 de febrer de 2024.

Exposició de motius

Atesa la sol·licitud presentada per la Gerència de la UAB en relació a la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 29 de febrer de 2024 (document 1).

Vist l’article 89 apartat g, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Atès l’article 28.2 apartat b, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 28/2024):

Primer.  Aprovar les modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 29 de febrer de 2024, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerent d’Economia de la UAB, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


15.  Modificacions de crèdit del pressupost del Consell Social de la UAB corresponents a 29 de febrer de 2024.

Exposició de motius

Vist l’article 14.4 de la Llei Orgànica 6/2021, de 21 de desembre d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.

Vist l’article 98 de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 124.1 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2. apartat j i l’article 33 del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord PLE 72/2023 pres pel Ple del Consell Social de la UAB reunit el dia 21 de desembre, pel qual s’aprova el pressupost del Consell Social de la UAB corresponent a l’exercici 2024.

Vista la necessitat de substituir un equipament informàtic de la Secretaria Permanent del Consell Social per import de 1.101,90 euros i l’estalvi derivat de la centralització de la despesa telefònica i de les indemnitzacions per raó de servei a 29 de febrer de 2024.

Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva, 

S'acorda (Acord CE 29/2024):

Aprovar la modificació de crèdit del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona a 29 de febrer de 2024, d’acord amb el que consta en el document 1.


16.1.   Despesa pluriennal corresponent a la contractació dels serveis esportius pel Servei d’Activitat Física de la UAB.

Exposició de motius

Vist el document acreditatiu d’existència de crèdit de la contractació número 6/2024 dels serveis esportius pel Servei d’Activitat Física amb  la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2024, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 71/2023 de 21 de desembre de 2023.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3 apartat g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord 16/2024 pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 22 de febrer de 2024, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la contractació núm. 6/2024 dels Serveis de esportius pel Servei d’Activitat Física amb la Universitat Autònoma de Barcelona, segons document que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S'acorda (acord CE 30/2024):

Primer.  Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la contractació número 6/2024 dels serveis esportius pel Servei d’Activitat Física de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.  Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


16.2.  Despesa pluriennal corresponent a la pròrroga de l’Acord marc del Servei de disseny gràfic i producció d’elements promocionals de la UAB.

Exposició de motius

Vist el document acreditatiu d’existència de crèdit de la tercera pròrroga de l’Acord Marc número CONSU-17/2020 del servei de disseny gràfic i producció d’elements promocionals de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2024, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 71/2023 de 21 de desembre de 2023.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3 apartat g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord 17/2024 pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 22 de febrer de 2024, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la tercera pròrroga de l’Acord Marc nº CONSU-17/2020 del servei de disseny gràfic i producció d’elements promocionals, segons document que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S'acorda (acord CE 31/2024):

Primer.  Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la tercera pròrroga de l’Acord Marc número CONSU-17/2020 del servei de disseny gràfic i producció d’elements promocionals de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.  Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


16.3.  Despesa pluriennal per a la pròrroga dels Serveis d’Assistència Sanitària de la UAB.

Exposició de motius

Vist el document acreditatiu d’existència de crèdit de la pròrroga de la contractació número 73/2022 dels serveis d’assistència sanitària de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2024, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 71/2023 de 21 de desembre de 2023.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3 apartat g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord 18/2024 pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 22 de febrer de 2024, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la pròrroga de la contractació Núm, 73/2022 dels serveis d’assistència sanitària de la UAB, segons document que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S'acorda (acord CE 32/2024):

Primer.  Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la pròrroga de la contractació número 73/2022 dels serveis d’assistència sanitària de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.  Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


16.4.  Despesa pluriennal per a la pròrroga del Servei de neteja dels edificis i dels espais exteriors de la UAB.

Exposició de motius

Vistos els certificats acreditatius d’existència de crèdit corresponents a la pròrroga de la contractació número 35/2019 corresponent als serveis de neteja dels edificis i dels espais exteriors, Lot 1: centres docents i administratius i de la UAB i Lot 2: centres docents i administratius i espais exteriors comuns, de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1 i document 2).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2024, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 71/2023 de 21 de desembre de 2023.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3 apartat g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord 19/2024 pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 22 de febrer de 2024, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la pròrroga de la contractació Núm, 35/2019 corresponent als serveis de neteja dels edificis i dels espais exteriors, Lot 1: centres docents i administratius i de la UAB i Lot 2: centres docents i administratius i espais exteriors comuns, de la UAB, segons documents que s’annexen. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S'acorda (acord CE 33/2024):

Primer.   Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la pròrroga de la contractació número 35/2019 corresponent als serveis de neteja dels edificis i dels espais exteriors, Lot 1: centres docents i administratius i de la UAB i Lot 2: centres docents i administratius i espais exteriors comuns, de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1 i en el document 2.

Segon.   Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.   Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


16.5.Despesa pluriennal per a la contractació dels serveis d’assegurança d’accidents, d’assistència en viatge, de despeses mèdiques i de responsabilitat civil per a estudiants de la UAB.

Exposició de motius

Vistos els certificats acreditatius d’existència de crèdit corresponents a la contractació número 20/2024 corresponent als serveis d’assegurança d’accidents, d’assistència en viatge, de despeses mèdiques i de responsabilitat civil per a estudiants de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2024, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 71/2023 de 21 de desembre de 2023.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3 apartat g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist que per raons d’urgència es dona tràmit a la proposta de les despeses pluriennals per a la contractació  dels Serveis d’assegurança d’accidents, d’assistència en viatge, de depeses mèdiques i de responsabilitat civil per a estudiants de la UAB a la Comissió Econòmica del Consell Social i que està previst que, amb posterioritat, sigui tractat aquest punt en la Comissió d’Economia i d’Organització del Consell de Govern del proper 22 de març.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S'acorda (acord CE 34/2024):

Primer.  Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la contractació número 20/2024 corresponent als serveis d’assegurança d’accidents, d’assistència en viatge, de despeses mèdiques i de responsabilitat civil per a estudiants de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Condicionar el present acord a l’aprovació corresponent de la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de la UAB.

Tercer.  Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Quart.  Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


17. Contractes formalitzats per la UAB en el quart trimestre de l’exercici 2023.

Exposició de motius

Vist l’article 89. l) de la Llei 7/2023, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 184 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3. j) del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atesa la relació de contractes formalitzats en el quart trimestre de l’exercici 2023, la qual ha estat facilitada per la Unitat de Contractació Administrativa de la UAB (document 1).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (acord CE 35/2024):

La Comissió Econòmica del Consell Social es dona per assabentada de la relació de contractes formalitzats per la UAB en el quart trimestre de l’exercici 2023, d’acord amb el que consta en el document 1.