Detall acord

COMISSIÓ ECONÒMICA 30-03-2023

Ordre del dia

 

  1. Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió de la Comissió Econòmica del dia 17 de febrer de 2023. [+]
  2. Informe sobre l’àmbit econòmic.
  3. Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de la relació de llocs de treball del PAS de la UAB. [+]
  4. Informació sobre la programació del Pla d’inversions Universitàries de la UAB de l’exercici 2023. [+]
  5. Informació i acord, si escau, sobre el tancament provisional del pressupost de la UAB corresponent a l’exercici 2022. [+]
  6. Informació i acord, si escau, sobre les baixes d’immobilitzat de la UAB corresponents a l’exercici 2022. [+]
  7. Aprovació, si escau, de la proposta de ratificació de la tarifa dels serveis prestats per SIGMA per a l’any 2023. [+]
  8. Aprovació, si escau, de la proposta de ratificació de les tarifes dels serveis prestats per la Fundació Parc de Recerca UAB com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2023. [+]
  9. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de ratificació de l’acord de modificació dels estatuts del Consorci Centre Tecnològic Forestal de Catalunya (CTFC). [+]
  10. Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 31 de desembre de 2022. [+]
  11. Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 12 de març de 2023. [+]
  12. Aprovació, si escau, de la proposta de despeses pluriennals corresponents a la contractació de:

            12.1. Acord marc pel subministrament de títols acadèmics oficials i propis. [+]

            12.2.Sistema dinàmic d’adquisició per als serveis de realització d’activitats formatives per al personal de la UAB. [+]

            12.3. Sistema dinàmic d’adquisició per al servei d’impressió i enquadernació de productes gràfics i editorials per a la UAB. [+]

            12.4. Pròrroga del servei de manteniment i suport, servei gestionat i servei d’implantació Universitas XXI. [+]

            12.5. Pròrroga de l’Acord marc pel servei de disseny gràfic i producció de serveis promocionals de la UAB. [+]

            12.6. Pròrroga del sistema dinàmic d’adquisició per a la realització d’activitats formatives en format virtual per al personal de la UAB. [+]

            12.7. Pròrroga dels serveis de monitoratge esportiu del SAF. [+]

            12.8. Pròrroga dels serveis de manteniment d’obra civil dels edificis i de la urbanització del campus de la UAB. [+]

  1. Aprovació, si escau, de la proposta de procediment per a la justificació de les accions i projectes finançats pel Consell Social de la UAB de l’any 2023. [+]
  2. Informació sobre els contractes formalitzats per la UAB corresponents al quart trimestre de l’exercici 2022.  [+]
  3. Torn obert de paraules.

Relació dels acords

1. Acta de la sessió del dia 17 de febrer de 2023

S'acorda (Acord CE 016/2023):

 Aprovar l’acta de la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el dia 17 de febrer de 2023.
 


 3. Modificació de la relació de llocs treball del PAS de la UAB.

Exposició de motius

Vist l’article 90. c de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l'article 158 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3.h del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord CE 47/2022 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de data 6 de maig de 2022 en virtut del qual s’acorda: Primer. Aprovar la Relació de Llocs de Treball del Personal d’Administració i Serveis de la UAB a 31 de desembre de 2021, d’acord amb el que consta en el document 1. Segon. Encarregar al vicerector d’Organització  l'execució i el seguiment d'aquest acord. Tercer. Comunicar aquest acord al gerent de la UAB, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

Vist l’acord CE 79/2022 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de data 8 de juliol de 2022 en virtut del qual s’acorda: Primer. Establir que la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB aprovi les modificacions puntuals corresponents a la relació de llocs de treball del personal d’administració i serveis de la Universitat que es produeixin al decurs de cada exercici social per la variació del nombre de lloc de treball, del grup i/o dels complements inclosos en la relació inicial, prèvia proposta del gerent de la Universitat, així com la despesa que comporten. Segon. Establir que Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB aprovi anualment, a proposta del Consell de Govern de la UAB, la relació de llocs de treball del personal d’administració i serveis de la universitat.

Atesa la proposta presentada per la gerència de la UAB sobre la modificació relativa a la Relació de Llocs de Treball del personal d’administració i serveis de la UAB (document 1).

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (acord CE 17/2023):

Primer.  Aprovar la modificació de la Relació de Llocs de Treball del Personal d’Administració i Serveis de la UAB, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Encarregar la vicerectora d’Organització l'execució i el seguiment d'aquest acord.

Tercer.  Comunicar aquest acord al gerent de la UAB, al vicegerent de Persones i a la Cap de l’Àrea de Desenvolupament de Persones, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


4. Programació del Pla d’Inversions Universitàries de la UAB de l’exercici 2023.

Exposició de motius

Atesa la proposta de la Gerència sobre la programació del Pla d’Inversions Universitàries (PIU) de la UAB corresponent a l’any 2023 (document 1) i vist que el document presentat conté informació relativa a les quantitats programades per a l’exercici 2023.

 Vist l'article 120 de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya, que preveu que el pla d'inversions universitàries és l'instrument específic per a finançar les infraestructures i els equipaments de les universitats públiques que es requereixen per a l'execució de la programació universitària a Catalunya.

Vist l’article 89.d) de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya., en relació a les funcions econòmiques, pressupostàries i patrimonials del Consell Social.

Vist l’article 123.1) dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3.g) del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord pres per la Comissió de Campus, Sostenibilitat i Agenda 2030, delegada  del Consell de Govern, de 15 de febrer de 2023, en virtut del qual s’aprova la proposta de d’actuacions a executar a càrrec del Pla d’Inversions Universitàries 2023.

 Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (acord CE 18/2023):

La Comissió Econòmica es dona per assabentada de la programació del Pla d’Inversions Universitàries de la UAB de l’exercici 2023, d’acord amb el que consta en el document 1.

 


5. Tancament provisional del pressupost de la UAB corresponent a l’exercici 2022.

Exposició de motius

Vist el tancament provisional del pressupost de la UAB finalitzat a 31 de desembre de 2022 (document 1).

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 22 de març de 2023 en virtut del qual s’informa sobre el tancament provisional a 31 de desembre de 2022 de la UAB.

Vist que en aquest punt de l’ordre del dia s’informa sobre la previsió de tancament del pressupost de la UAB corresponent a l’exercici 2022.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (acord CE 19/2023):

Primer.  La Comissió Econòmica es dona per assabentada del tancament provisional del pressupost de la UAB corresponent a l’exercici 2022, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.   Presentar al Ple del Consell Social la informació sobre el tancament provisional del pressupost de la UAB corresponent a l’exercici 2022.

 


6. Baixes d‘immobilitzat de la UAB corresponents a l’exercici 2022.

Exposició de motius

Vist que el rector de la UAB informa amb data 8 de març de 2023 sobre les  baixes de l’inventari general de drets i béns de la UAB, en relació als béns mobles per valor inferior a 1.500 euros en casos de robatoris, deterioraments/deixalleria, vendes o donacions a terceres persones (document 1).

Vist l’article 89 apartat k de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya..

Vistos els articles 204 i 208 dels Estatuts de la UAB pel que fa al patrimoni i a l’inventari de béns i drets de la UAB.

Vist l’article 64.q) del Estatuts de la UAB pel que fa al procediment d’afectació i desafectació al domini públic dels béns universitaris, així com l’adquisició i el procediment d’alienació de béns patrimonials.

Vist l’article 28.2. apartat g, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.

Vist l’acord PLE 18/2015 pres pel Ple del Consell Social de 30 d’abril de 2015 en virtut del qual s’autoritza el/la rector/a a donar de baixa de l’inventari general de drets i béns de la UAB béns mobles per valor inferior als 1.500 euros en casos de robatoris, deteriorament/deixalleria, vendes o donacions a terceres persones, a proposta de la Vicegerència d’Economia i amb l’obligació d’informar anualment al Consell Social de totes les operacions portades a terme en el transcurs de l’exercici econòmic.

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 22 de març de 2023 en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Informar de la proposta de baixa de l’inventari general de la UAB del béns mobles amb valor inferior a 1.500€ corresponent a l’exercici 2022, segons document annex SEGON: Elevar-ho al Consell de Govern i al Consell Social per tal que exerceixin les seves competències. TERCER. Encarregar al Vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,

S’acorda (acord CE 20/2023):

La Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB es dona per assabentada de la baixa, en l’exercici 2022, de l’inventari general de la UAB dels béns mobles amb valor inferior a 1.500 euros, d’acord amb el que consta en el document 1.


7.   Tarifes dels serveis prestats per la SIGMA per a l’any 2023.

Exposició de motius

Atès que SIGMA Gestió Universitària A.I.E és un mitjà propi d’aquesta Universitat a la qual se li encomanen els encàrrecs de gestió corresponents a activitats de gestió acadèmica dirigides tant a la comunitat UAB com al públic en general.

Vist el document que recull les tarifes dels encàrrecs de gestió de la SIGMA Gestió Universitària A.I.E com a mitjà propi de la UAB, les quals tindran vigència amb efectes des de l’1 de gener de 2023 fins el 31 de desembre de 2023 (document 1).

Vist l’article 89.i de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.

Vistos els articles 15.6 i 28.3.c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data de 22 de febrer, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Ratificar les tarifes pels serveis prestats per SIGMA Gestió Universitària A.I.E com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2023 amb efectes des de l’1 de gener de 2023, que s’annexa. SEGON. Elevar aquesta acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva, 

S’acorda (acord CE 21/2023):

Primer.   Ratificar les tarifes pels serveis prestats per SIGMA Gestió Universitària A.I.E com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2023 amb efectes des de l’1 de gener de 2023, d’acord amb el que consta en el  document 1.

Segon.   Encarregar al vicerector d’Economia l’execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.   Comunicar aquest acord a la vicegerència d’Economia, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

 


8.   Tarifes dels serveis prestats per la Fundació Parc de Recerca UAB com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2023.

Exposició de motius

Atès que la Fundació Parc de Recerca de la UAB (FPRUAB) és un mitjà propi d’aquesta Universitat, al qual se li encomanen els encàrrecs de gestió corresponents a activitats vinculades a la transferència del coneixement i l’impacte social.

Vista la proposta presentada pel Vicerectorat d’Economia de la UAB pel que fa a les tarifes dels serveis prestats per la Fundació Parc de Recerca de la UAB (FPRUAB) de l’exercici 2023 (document 1).

Atès l’article 89.i de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Atès l’article 123 dels Estatuts de la UAB.

Atesos els articles 15.6 i 28.3.c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist que en la reunió de la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data de 22 de març de 2023 s’ha acordat: PRIMER. Ratificar les tarifes pels serveis prestats per la Fundació Parc de Recerca UAB (PRUAB) com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2023 amb efectes des de l’1 de gener de 2023, que s’annexa. SEGON. Elevar aquesta acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva, 

S’acorda(acord CE 22/2023):

Primer.   Ratificar les tarifes dels serveis prestats per la Fundació Parc de Recerca UAB per a l’exercici 2023 amb efectes des de l’1 de gener de 2023, d’acord amb el que consta en el  document 1.

Segon.   Encarregar al vicerector d’Economia l’execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.   Comunicar aquest acord a la vicegerència d’Economia, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


9.  Ratificació de l’acord de modificació dels estatuts del Consorci Centre de Ciència i Tecnologia Forestal de Catalunya (CTFC).

Exposició de motius

Atès que el Consorci Centre de Ciència i Tecnologia Forestal de Catalunya (CTFC) es va constituir inicialment entre el Consell Comarcal del Solsonès i la Universitat de Lleida i, posteriorment, s'hi van incorporar la Diputació de Lleida, la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, la Generalitat de Catalunya, la Universitat Autònoma de Barcelona, la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Solsona.

Atès que el CTFC té per finalitat la creació, gestió, conservació i explotació d’un centre de recursos forestals i rurals, com a instrument de participació en l’ensenyament, la investigació, la transferència de resultats, la divulgació, la cooperació, l’assistència tècnica a les empreses i institucions, i el foment del desenvolupament rural, especialment en els àmbits forestal, agroforestal i indústries de la fusta i agràries, aprofitaments forestals, i en general en aquells àmbits relacionats amb la gestió dels recursos naturals.

 Atès que en data 1 de febrer de 2023, la Junta del CTFC va aprovar la modificació dels seus Estatuts per actualitzar la composició del Consorci amb la incorporació de la Diputació de Girona, la qual cosa implica la modificació de l’article 1 per incorporar l’esmentada institució com a entitat consorciada, establir la nova composició de la Junta del CTFC (article 7) i incorporar a l’Annex II l’aportació econòmica que l’esmentada institució realitzarà al consorci (document 1). 

Vist l’article 88.e) de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya..

Vist l’article 64. t) dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2. apartat a, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Vist l’acord pres en la reunió del Consell de Govern de 16 de març de 2023, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Ratificar l’acord de la Junta del Consorci Centre de Ciència i Tecnologia Forestal de Catalunya d’1 de febrer de 2023 pel qual es modifiquen els articles 1, 7 i l’Annex II dels seus estatuts, aprovant un nou text refós dels mateixos, en els termes dels (Annex núm. 1). SEGON. Encarregar la vicerectora d’Innovació, Transferència i Emprenedoria l'execució i el seguiment d’aquests acords. TERCER. Elevar al Consell Social el present acord, per tal que exerceixi les seves competències. QUART. Comunicar els presents acords a la vicegerent d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius. CINQUÈ. Informar dels presents acords al Consorci Centre de Ciència i Tecnologia Forestal de Catalunya (CTFC).

Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva,

S’acorda (acord CE 23/2023):

Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

Primer.   Ratificar l’acord de la Junta del Consorci Centre de Ciència i Tecnologia Forestal de Catalunya d’1 de febrer de 2023 pel qual es modificà els articles 1, 7 i l’annex II dels seus Estatuts, aprovant un nou text refós dels mateixos, en els termes del document 1.  

Segon.   Encarregar a la vicerectora d’Innovació, Transferència i Emprenedoria l’execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.   Comunicar el present acord a la vicegerent d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

Quart.   Informar del present acord al Consorci Centre de Ciència i Tecnologia Forestal de Catalunya (CTFC).

 


10. Modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 31 de desembre de 2022.

Exposició de motius

Atesa la sol·licitud presentada per la Gerència de la UAB en relació a la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 31 de desembre de 2022 (document 1).

Vist l’article 89.g de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Atès l’article 28.2.b del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord CE 24/2023):

Primer.   Aprovar les modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 31 de desembre de 2022, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.   Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


11. Modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 12 de març de 2023.

Exposició de motius

Atesa la sol·licitud presentada per la Gerència de la UAB en relació a la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 12 de març de 2023 (document 1).

Vist l’article 89.g de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Atès l’article 28.2.b del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord CE 25/2023):

Primer.   Aprovar les modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 12 de març de 2023, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.   Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerent d’Economia de la UAB, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


12.1. Despesa pluriennal corresponent a la contractació de l’Acord marc per al subministrament de títols acadèmics oficials i propis.

Exposició de motius

Vist el document acreditatiu de l’aprovació de la despesa per a la contractació de l’Acord marc número Contr-4/2023 de subministrament de títols acadèmics oficials i propis de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2023, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 57/2022 de 21 de desembre de 2022.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89.d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 22 de febrer, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la contractació de l’Acord Marc Núm. Contr-4/2023 de subministrament de títols acadèmics oficials i propis de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, es presenta la següent

S’acorda (acord CE 26/2023):

Primer.   Aprovar la proposta de despeses pluriennals per a la contractació de l’Acord marc número Contr-4/2023 de subministrament de títols acadèmics oficials i propis de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.   Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.   Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


12.2. Despesa pluriennal per a la contractació del sistema dinàmic d’adquisició per als Serveis de realització d’activitats formatives per al personal de la UAB.

Exposició de motius

Vist el document acreditatiu de l’aprovació de la despesa per a la contractació del sistema dinàmic d’adquisició número Consu-2/2023 corresponent als serveis de realització d’activitats formatives per al personal de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2023, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 57/2022 de 21 de desembre de 2022.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89.d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 22 de febrer, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la contractació del sistema dinàmic d’adquisició Núm. Consu-2/2023 corresponent als serveis de realització d’activitats formatives per al personal de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S’acorda (acord CE 27/2023):

Primer.   Aprovar la proposta de despeses pluriennals per a la contractació del sistema dinàmic d’adquisició número Consu-2/2023 corresponent als serveis de realització d’activitats formatives per al personal de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.   Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.   Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

 


12.3. Despesa pluriennal corresponent a la contractació del sistema dinàmic per al servei d’impressió i enquadernació de productes i gràfics i editorials per a la UAB.

Exposició de motius

Vist el document acreditatiu de l’aprovació de la despesa per a la contractació del sistema dinàmic per al servei d’impressió i enquadernació de productes i gràfics i editorials per a la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2023, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 57/2022 de 21 de desembre de 2022.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89.d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 22 de febrer, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la contractació del sistema dinàmic d’adquisició Núm. Consu-19/2022 de servei d’impressió i enquadernació de productes gràfics i editorials per a la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva,

S’acorda (acord CE 28/2023):

Primer.   Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació del sistema dinàmic per al servei d’impressió i enquadernació de productes i gràfics i editorials per a la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.   Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.   Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


12.4. Despesa pluriennal corresponent a la contractació de la pròrroga del servei de manteniment i suport, servei gestionat i servei d’implantació Universitas XXI.

Exposició de motius

Vist el document acreditatiu d’existència de crèdit corresponent a la pròrroga de la  contractació número 3/2022 (lots 1 i 2)  de serveis de manteniment i suport i servei gestionat del programari Universitas XXI- Recursos Humans de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2023, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 57/2022 de 21 de desembre de 2022.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89.d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 22 de febrer, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar l’existència de crèdit corresponent a la pròrroga de la contractació Núm.3/2022 (lots 1 i 2) de serveis de manteniment i suport i servei gestionat del programari Universitas XXI-Recursos Humanos de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S’acorda (acord CE 29/2023):

Primer.   Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la pròrroga de la contractació número 3/2022 (lots 1 i 2) de serveis de manteniment i suport i servei gestionat del programari Universitas XXI- Recursos Humans de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.   Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l’execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.   Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes

 


12.5. Despesa pluriennal corresponent a la contractació de la pròrroga de l’Acord marc pel servei de disseny gràfic i producció de serveis promocionals de la UAB.

Exposició de motius

Vist el document acreditatiu d’existència de crèdit corresponent a la segona pròrroga de l’Acord marc número Consu-17/2020 de servei de disseny gràfic i producció de serveis promocionals de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2023, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 57/2022 de 21 de desembre de 2022.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89.d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 22 de febrer, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar l’existència de crèdit corresponent a l’aprovació de la despesa per la 2a. pròrroga de l’acord marc núm. consu-17/2020 de servei de disseny gràfic i producció de serveis promocionals de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S’acorda (acord CE 30/2023):

Primer.   Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la segona pròrroga de l’Acord marc número Consu-17/2020 de servei de disseny gràfic i producció de serveis promocionals de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.   Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.   Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

 


12.6. Despesa pluriennal corresponent a la contractació de la pròrroga del sistema dinàmic d’adquisició per a la realització d’activitats formatives en format virtual per al personal de la UAB.

Exposició de motius

Vist el document acreditatiu d’existència de crèdit corresponent a la tercera pròrroga del sistema dinàmic d’adquisició número Consu-16/2020 de realització d’activitats formatives en format virtual per al personal de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2023, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 57/2022 de 21 de desembre de 2022.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89.d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 22 de febrer, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar l’existència de crèdit corresponent a l’aprovació de la despesa per la 3a. pròrroga del sistema dinàmic d’adquisició núm. Consu-16/2020 de realització d’activitats formatives en format virtual per al personal de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S’acorda (acord CE 31/2023):

Primer.   Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la tercera pròrroga del sistema dinàmic d’adquisició número Consu-16/2020 de realització d’activitats formatives en format virtual per al personal de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.   Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.   Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

 


12.7. Despesa pluriennal corresponent a la contractació de la pròrroga del servei de monitoratge esportiu del SAF.

Exposició de motius

Vist el document acreditatiu d’existència de crèdit de la pròrroga de la contractació número Consu-9/2020 del servei de monitoratge esportiu del Servei d’Activitat Física de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2023, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 57/2022 de 21 de desembre de 2022.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89.d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 22 de març, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la pròrroga de la contractació Número CONSU-9/2020 DEL servei de monitoratge esportiu pel Servei d’Activitat Física de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S’acorda (acord CE 32/2023):

Primer.   Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la segona pròrroga de la contractació número Consu-9/2020 del servei de monitoratge esportiu del Servei d’Activitat Física de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.   Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.   Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


12.8. Despesa pluriennal corresponent a la contractació del servei de manteniment d’obra civil dels edificis i de la urbanització del Campus.

Exposició de motius

Vist el document acreditatiu d’existència de crèdit de la pròrroga de la contractació número 39/2019 de serveis de manteniment d’obra civil dels edificis i de la urbanització del campus de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2023, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 57/2022 de 21 de desembre de 2022.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89.d) de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 22 de març, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la pròrroga de la contractació núm. 39/2019 de serveis de manteniment d’obra civil dels edificis i de la urbanització del campus de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S’acorda (acord CE 33/2023):

Primer.   Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la pròrroga de la contractació número 39/2019 del servei de manteniment d’obra civil dels edificis i de la urbanització el campus de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.   Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.   Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

 

13.  Procediment per la justificació de les accions i projectes finançats pel Consell Social de la UAB de l’any 2023.

Exposició de motius

D’acord amb la necessitat del Consell Social d’establir un procediment per a la justificació dels projectes 2023 en els que col·labora el Consell Social mitjançant aportació econòmica que acorda el Ple del Consell Social.

Atès que aquest procediment serà aplicable per les accions que s’acordin al llarg de l’any 2023 i que incloguin accions dels àmbits Societat-Universitat i/o Universitat-Empresa, així com projectes d’altres  àmbits.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord CE 34/2023):

Aprovar el procediment per a la justificació de les accions i projectes finançats pel Consell Social de la UAB de l’any 2023, d’acord amb el que consta  en el document 1.

 

14. Contractes formalitzats per la UAB en el quart trimestre de l’exercici 2022.

Exposició de motius

Vist l’article 89. l) de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 184 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3. j) del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atesa la relació de contractes formalitzats en el quart trimestre de l’exercici 2022, la qual ha estat facilitada per la Unitat de Contractació Administrativa de la UAB (document 1).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (acord CE 35/2023):

La Comissió Econòmica del Consell Social es dona per assabentada de la relació de contractes formalitzats per la UAB en el quart trimestre de l’exercici 2022, d’acord amb el que consta en el document 1.