Programes específics per a estudiants internacionals

Protocols de seguretat davant la COVID-19

Protocols COVID-19

Per tal de garantir la salut i el benestar de tots els nostres estudiants i personal s'han establert protocols de seguretat i salut que s’actualitzen en funció de les recomanacions o directrius emeses per les autoritats sanitàries. En tot moment mantindrem als nostres estudiants informats de novetats i actualitzacions.

Neteja i desinfecció

Les aules i els espais comunitaris es netejaran, ventilaran i desinfectaran regularment i a fons durant les hores de descans. Us animem a rentar-vos les mans amb freqüència; trobareu dispensadors de gel hidroalcohòlic de mans a l’entrada de les aules i per l’edifici.

Distanciament social

Les aules i altres espais tenen una capacitat limitada amb seients disposats per mantenir les distàncies recomanades.

Mascaretes facials

S’han de portar mascaretes facials a tots els espais públics, inclòs l’interior de l’edifici, fins i tot quan es pugui mantenir el distanciament social recomanat.

Moviment dins l'edifici

Hi ha entrades i sortides separades i el trànsit a peu es dirigeix ​​mitjançant una senyalització per evitar l’amuntegament d’espais. Els ascensors només estan disponibles per a persones amb mobilitat reduïda.

Si et sents malalt quan ets a classe

Si us sentiu malament durant la classe, heu d’informar el professor i anar directament cap a casa. Controleu els símptomes i, si són compatibles amb els de Covid-19, truqueu a la línia de salut 061.

Text complet del protocol